W TAURON Ciepło wdrażana jest nowa platforma internetowa – elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – eBOK. Użytkownikiem serwisu eBOK TAURON Ciepło może zostać każdy klient, który zawarł ze spółką umowę sprzedaży ciepła lub umowę kompleksową dostawy ciepła.
Platforma eBOK to nowoczesny kanał komunikacji usprawniający obsługę klientów, którzy dzięki niemu mają możliwość wglądu w swoje dane za pośrednictwem Internetu. Ta bezpłatna platforma internetowa jest narzędziem wspierającym Biuro Obsługi Klienta TAURON Ciepło.
– Jesteśmy jedną z pierwszych spółek ciepłowniczych, która wdraża nowoczesną, elektroniczną obsługę klienta – mówi Arkadiusz Misiak, kierownik Działu Obsługi Klienta w TAURON Ciepło. - Poprzez nowoczesny serwis eBOK chcemy odpowiadać na oczekiwania naszych klientów i nowe wyzwania rynku – dodaje.
Serwis eBOK TAURON Ciepło umożliwia zarejestrowanym klientom dostęp do ich konta 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W platformie eBOK uruchomiono wiele nowoczesnych funkcjonalności. Użytkownicy serwisu, dzięki dostępowi do danych dotyczących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych oraz zużycia ciepła, mają możliwość ciągłego monitorowania poprawności naliczeń i ilości zużytego ciepła, wygenerowania e-faktury, a także porównania wyników zużycia do analogicznego okresu roku poprzedniego.
W eBOK klienci mogą również dokonać analizy zużycia ciepła oraz jego kosztów – w tym skorzystać z kalkulatora służącego do obliczenia kosztu zużytego ciepła według wybranej przez klienta grupy taryfowej.
Serwis jest bardzo prosty i intuicyjny, nie wymaga posiadania rozbudowanej infrastruktury informatycznej i jest łatwy w administrowaniu. Pierwsi klienci TAURON Ciepło już rejestrują się na platformie i korzystają z jej funkcjonalności.
dostarczył infoWire.pl