„Dzięki zaangażowaniu pracowników gdańskiego sklepu IKEA udało nam się wypracować optymalne metody pracy z naszą nową aplikacją oraz wyeliminować możliwe błędy. Usprawnienie procesu zwrotów i wymiany towarów niesie za sobą oczywiste korzyści zarówno dla naszych klientów, jak i dla pracowników IKEA. Mamy więc nadzieję, że dzięki niemu członkowie Klubu Miłośników Domu będą pamiętać, by zawsze okazywać swoją kartę IKEA FAMILY podczas zakupów. Pozwoli nam to również stworzyć lepszą jakościowo bazę danych naszych klientów” – powiedział Adam Nowak, kierownik programu lojalnościowego IKEA FAMILY.
________________________________________
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
IKEA jest innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2012 odwiedziło ponad 19 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Polska, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.
Dodatkowych informacji udziela:
Karolina Horoszczak
PR Manager, rzecznik prasowy – grupa IKEA w Polsce
Tel.: +48 22 720 46 46
E-mail: karolina.horoszczak@ikea.com