Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowe benefity dla klubowiczów IKEA FAMILY

150x110
Od 8 kwietnia 2013 roku członkowie Klubu Miłośników Domu IKEA FAMILY mogą wymieniać lub zwracać towary zakupione we wszystkich sklepach IKEA w Polsce bez konieczności posiadania paragonu. Wystarczy tylko przy dokonywaniu płatności podać swoją kartę IKEA FAMILY kasjerce lub kasjerowi, aby zarejestrować swoje zakupy. Nowa procedura nie tylko stanowi atrakcyjny benefit dla klubowiczów, ale również usprawni proces obsługi klientów w sklepach IKEA.

Nowy program dla członków Klubu Miłośników Domu był testowany w sklepie IKEA w Gdańsku od grudnia 2012 roku. Sklep ten, jako pierwszy w Polsce, został też wybrany do przeprowadzenia pilotażu zwrotów i wymiany produktów dla klubowiczów IKEA FAMILY. Zakupy wszystkich klientów, którzy przy dokonywaniu płatności podali kasjerce lub kasjerowi swoją kartę IKEA FAMILY, zostały zarejestrowane na ich osobistych kontach. Każdy może śledzić historię swoich zakupów po zalogowaniu się na stronie www.IKEA.pl/FAMILY. Dzięki specjalnej aplikacji dane te są też dostępne dla pracowników działu obsługi klienta. Na podstawie numeru karty, telefonu komórkowego lub adresu e-mail klubowicza, z łatwością mogą oni odnaleźć właściwą transakcję oraz numer paragonu i dokonać procedury zwrotu. Ze względu na sukces akcji pilotażowej, IKEA zdecydowała się na wprowadzenie nowego benefitu dla klubowiczów IKEA FAMILY we wszystkich swoich sklepach w Polsce.

„Dzięki zaangażowaniu pracowników gdańskiego sklepu IKEA udało nam się wypracować optymalne metody pracy z naszą nową aplikacją oraz wyeliminować możliwe błędy. Usprawnienie procesu zwrotów i wymiany towarów niesie za sobą oczywiste korzyści zarówno dla naszych klientów, jak i dla pracowników IKEA. Mamy więc nadzieję, że dzięki niemu członkowie Klubu Miłośników Domu będą pamiętać, by zawsze okazywać swoją kartę IKEA FAMILY podczas zakupów. Pozwoli nam to również stworzyć lepszą jakościowo bazę danych naszych klientów” – powiedział Adam Nowak, kierownik programu lojalnościowego IKEA FAMILY.
________________________________________

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

IKEA jest innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2012 odwiedziło ponad 19 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Polska, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.

Dodatkowych informacji udziela:
Karolina Horoszczak
PR Manager, rzecznik prasowy – grupa IKEA w Polsce
Tel.: +48 22 720 46 46
E-mail: karolina.horoszczak@ikea.com




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS