Już tylko do 19 lutego mieszkańcy województwa dolnośląskiego mogą głosować na schroniska z regionu w ramach akcji charytatywnej „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”. 10 schronisk z całej Polski, które uzyskają najwyższy wynik w rankingu, otrzyma pomoc finansową od sieci handlowej Tesco, która wspólnie z Ogólnopolskim Towarzystwem Ochrony Zwierząt OTOZ Animals zaprasza do udziału w programie.
Każdy głos ma znaczenie
Mieszkańcy regionu mają szansę oddać głos na schroniska z Dzierżoniowa, Dłużyny Górnej, Jeleniej Góry, Legnicy, Uciechowa, Wałbrzycha, Wróblina Głogowskiego i Wrocławia. Najwyżej usytuowana
w rankingu placówka z regionu - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt z Wrocławia - zajmuje obecnie miejsce w trzeciej dziesiątce. Pomoc mieszkańców regionu jest bardzo potrzebna, szczególnie w ostatnich dniach. Każdy głos może bowiem przybliżyć wszystkie lokalne schroniska do szansy na uzyskanie wsparcia finansowego.
W ramach akcji „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”, co 10 złotówka uzyskana ze sprzedaży karmy marki Tesco w dniach 6-19 lutego, zostanie przekazana na rzecz dziesięciu schronisk z całej Polski, wybranych w drodze głosowania internetowego. Jeszcze tylko przez kilka dni miłośnicy czworonogów mają szansę wesprzeć lokalne schroniska oddając na nie głos na profilu „Eksperci Tesco” na Facebooku - www.facebook.com/Eksperci.Tesco lub na stronie www.tesco.pl/zwierzaki. Każdy użytkownik może raz dziennie wytypować schronisko, które według niego powinno otrzymać pomoc finansową.
Akcja „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę” to nie tylko głosowanie i zbiórki karmy. To również zwrócenie uwagi na problemy, z jakimi muszą zmierzyć się na co dzień schroniska. Chcemy zaprosić internautów nie tylko do głosowania, ale też zostania wirtualnym ambasadorem sprawy. Każdy głos w tej sprawie jest bardzo ważny – mówi Marta Marczuk-Komiszke, koordynator akcji z ramienia Tesco.
Przekaż 1 tys. zł na rzecz wybranego schroniska
Tylko kilka dni zostało także na wsparcie akcji w mediach społecznościowych. Szansę na przekazanie 3 schroniskom kwoty po 1 tys. zł mają trzy osoby, które do 19 lutego najwięcej razy opublikują hasło #PomagamZwierzetomZima wraz z informacją o akcji lub zdjęciem swojego zwierzaka na kanałach social media (np. Facebook, Twitter). Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest publikacja hasła na profilach i stronach, których treść jest dostępna publicznie.
Partnerami medialnymi akcji są portale wp.pl, ulubiency.wp.pl, polki.pl, we-dwoje.pl, ZPAZUREM.pl oraz dlastudenta.pl.
Więcej informacji o akcji „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę” można znaleźć na stronie www.tesco.pl/zwierzaki oraz na profilu „Eksperci Tesco” na Facebooku - www.facebook.com/Eksperci.Tesco.