.
W Showroomie prezentowane są produkty z całego świata. Nie są one jednak przedstawione w formie gotowych ekspozycji, czy nawet ich namiastki. – Ideą showroomu jest prezentacja czystego produktu, a nie gotowego rozwiązania – mówi Mariusz Kaperczak, dyrektor marketingu Dekorian. – Nie chcemy niczego sugerować ani nikogo nie ograniczać. Naszym celem jest inspiracja. Nasze produkty umieszczone są w próbnikach, klient może z bliska przyjrzeć się materiałom i kolorom. Zobaczyć jak wygląda połącznie ze sobą różnych wzorów, czy faktur – dodaje. W sieci Salonów Dekorian dostępne są materiały do wykończenia podłóg i ścian. Pochodzące zza oceanu kanadyjskie podłogi Torlys oraz farby PARA Paints czy amerykańskie wykładziny Mohowk zachwycają swoją kolorystyką i wzornictwem, ale przede wszystkim mają duże walory praktyczne. Belgijskie tapety Omexco czy Khroma, włoskie tynki Metropolis oraz austriackie maty Sibu pozwalają na wariacje kolorem, fakturą i wzorem podczas aranżacji ścian. To jednak nie koniec, przedstawiciele Salonów Dekorian wciąż poszukują najlepszych jakościowo oraz designersko produktów na całym świecie i stale poszerzają swój asortyment.
- Showroom Dekorian w Trójmieście to odpowiedź na potrzeby wymagających architektów wnętrz, poszukujących nowych designerskich rozwiązań i inspiracji w codziennej pracy – mówi Kaperczak. – Jest to 14 placówka naszej firmy w Polsce, ale pierwsza w takiej formie. Mamy nadzieję, że ten specjalny sposób prezentacji naszych produktów przypadnie naszym klientom do gustu – dodaje.
Showroom Dekorian położony jest w Gdańsku, przy ulicy Grunwaldzkiej 490/2.