Portfolio produktowe PGE poszerza się o nową ofertę. W nowej formule klienci otrzymują nie tylko gwarancję ceny, nawet do końca 2019 r., ale także pomoc specjalistów, będących do dyspozycji klientów. Firma przygotowała trzy pakiety, które umożliwiają skorzystanie z usług fachowców nawet ośmiu branż.
Rozwijana od 2015 r. przez PGE Polską Grupę Energetyczną formuła „Prąd jak Prąd” powstała w odpowiedzi na potrzeby klientów. Od początku wprowadzenia cieszy się ogromnym zainteresowaniem - sprzedano już ponad 300 tys. ofert. Z analiz firmy wynika, że klienci zwracają szczególną uwagę na przewidywalność kosztów, jakie ponoszą w swoim gospodarstwie domowym, a także wielowariantowość oferty. To właśnie wyjście naprzeciw potrzebom klientów było inspiracją do stworzenia nowych propozycji.
Poprzedni rok był dla nas przełomowy. Wprowadziliśmy na szeroką skalę model ofert z ceną gwarantowaną nawet na trzy lata. Prosiliśmy klientów o opinie i sugestie, testowaliśmy nowe oferty i rozmawialiśmy z wieloma partnerami produktowymi. Nasza nowa propozycja jest wynikiem całorocznych prac, sumą doświadczeń i przekonania co do właściwego kierunku. Wierzymy, że klienci docenią nową odsłonę oferty „Prąd jak Prąd” – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, Dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót.
W najnowszej propozycji PGE klient ma do wyboru dwa warianty niezmienności stawki za energię: do końca 2018 r. oraz do końca 2019 r. Następnie, w zależności od potrzeb, klienci mogą wybrać usługi od jednego, do nawet ośmiu fachowców. Specjaliści zostali pogrupowani w trzy pakiety: podstawowy, rozszerzony oraz kompleksowy. Podstawą każdego z nich jest gwarantowana, niższa niż w standardowej taryfie, cena energii elektrycznej, a pakiety uprawniają do skorzystania z usług odpowiednio – jednego, sześciu lub nawet ośmiu fachowców, w zależności od potrzeb klienta.
W ramach pakietu „podstawowa pomoc fachowców” klienci otrzymują pomoc elektryka, który przyjedzie, zdiagnozuje problem oraz doprowadzi instalację elektryczną do stanu pozwalającego na jej dalsze, bezpieczne użytkowanie. Z kolei „rozszerzona pomoc fachowców” to aż sześciu specjalistów: elektryk, ślusarz, hydraulik, szklarz, technik urządzeń grzewczych i gazowych oraz dekarz. Fachowcy stawią się do 24 h od zgłoszenia usterki. Pakiet „kompleksowej pomocy fachowców”, obok usług sześciu specjalistów, został rozszerzony o usługi informatyka oraz serwisanta sprzętu RTV lub AGD - tu również fachowcy stawią się do 24 h od zgłoszenia. Infolinia jest czynna całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Oferta „Prąd jak Prąd, ale z pomocą fachowców” jest dostępna dla klientów z całego kraju. Szczegóły oferty znajdują się na stronie www.zapewniamyenergie.pl , w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta oraz na infolinii PGE Contact Center 422 222 222.
Promocję nowej oferty wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Za jej kreację oraz przygotowanie odpowiedzialna jest Grupa Scholz & Friends. Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada dom produkcyjny Bomaye, za postprodukcję – studio Rio de Post. Reżyserem spotu jest Florian Malak. ZenithOptimedia Group zajął się zakupem mediów. Kampania obejmuje telewizję, kino, radio, materiały drukowane, dedykowaną stronę www.zapewniamyenergie.pl , kampanię display oraz outdoor: billboardy, citilighty i nośniki na autobusach.
PGE Obrót