Od 15 stycznia obecni i nowi Klienci indywidualni Enei mogą korzystać z Oferty ENERGIA+ Fachowiec. Poza stałą ceną energii, Klienci zyskają przede wszystkim dostęp do pomocy fachowca w przypadku awarii instalacji domowych oraz do pakietu usług i rabatów. Pakiet korzyści zapewnia Enea, we współpracy z Grupą PZU.
Oferta ENERGIA+ Fachowiec to pierwszy w Enei program lojalnościowy dla Klientów indywidualnych. Osoby, które zdecydują się na zawarcie lub przedłużenie swojej umowy w grupie taryfowej G, w ramach programu zyskają niższą cenę energii oraz gwarancję niezmienności cen i stawek opłat za energię na okres maksymalnie 2 lat. Przede wszystkim zaś Klienci będą mogli skorzystać z usług fachowca, który – bez dodatkowych opłat – udzieli pomocy w przypadku awarii domowych instalacji elektrycznych i centralnego ogrzewania (max. do kwoty 400 zł za awarię).
Klienci przystępujący do programu zyskają również dostęp do ofert specjalnych:
- usług lub towarów oferowanych przez partnerów programu w specjalnej cenie, limitowanej ilości, z dodatkowym profitem lub na specjalnych warunkach (np. kurs prawa jazdy kategorii B w Akademii Auto Świat wraz z 4 godzinami gratis oraz (po zdanym egzaminie) Kartę PZU Pomoc w Drodze i roczną licencję na nawigację NaviExpert);
- usług concierge (rezerwacja hoteli, organizacja wyjazdów) świadczonych przez Grupę PZU;
- programu rabatowego na zakup towarów i usług u partnerów programu.
Wszyscy członkowie programu ENERGIA+ Fachowiec otrzymają kartę członkowską. Informacje o aktualnej ofercie dostępne są na stronie internetowej www.enea.pl lub pod numerem Infolinii 22 505 16 88.
dostarczył infoWire.pl