W pracy projektantów i architektów wnętrz liczy się szybki dostęp do informacji
o produktach, które ułatwiają wybór najlepszych rozwiązań dla danego miejsca
i klienta. Dlatego Villeroy & Boch przygotował Projekty 360° - kompleksową koncepcję produktową i komunikacyjną, dostosowaną do potrzeb specjalistów. Kolekcje ceramiki i wellness Villeroy & Boch podzielił na cztery poziomy: podstawowy Orange, praktyczny Blue, ponadczasowy Silver i premium Violet.
W segmencie Orange znajdziemy kolekcje O.novo i Frame to Frame, z nowoczesnym designem i najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Poziom Blue skierowany jest do osób, dla których liczy się przede wszystkim innowacyjność i ekologia – produkty z serii Omnia Architectura z nowoczesnymi systemami pozwalającymi oszczędzać wodę, spełniają te wymagania. Natomiast kolekcje z segmentów Silver i Violet sprostają oczekiwaniom klientów, ceniących niebanalny design i najlepszą jakość, charakterystyczną dla produktów premium.
Projekty 360° to odpowiedź na potrzeby specjalistów z branży wnętrzarsko-budowlanej, poznane w czasie wieloletniej współpracy - powiedział Michał Tęsiorowski, Project Business Manager, Villeroy & Boch. Z myślą o tej grupie, przeorganizowaliśmy portfolio kolekcji łazienkowych i uruchomiliśmy nowe usługi, takie jak indywidualizacja ceramiki. Stworzyliśmy też inny system komunikowania i przekazywania informacji o naszych produktach, którego podstawą są najnowsze technologie. Teraz projektanci i architekci szybciej wybiorą rozwiązania najlepsze dla danego projektu – i to bez konieczności wychodzenia z biura.
Projekty 360° - rozwiązania mobilne i indywidualizacja produktów
Projekty 360° to najnowsze rozwiązania mobilne, dzięki którym dostęp do informacji
o produktach jest możliwy w dowolnym miejscu i czasie.
• Mobilna strona internetowa – Villeroy & Boch przystosował swoją stronę internetową do przeglądania na smartfonie. Od teraz wszystkie informacje
o produktach: nr artykułu, dostępne kolory i akcesoria, a także instrukcje
i rysunki techniczne produktów można mieć w kilka sekund na ekranie telefonu.
• QR kody - wszystkie artykuły mają na opakowaniach QR kody, pod którymi znajdują się najważniejsze informacje o produkcie i rysunki techniczne. Nie trzeba już gromadzić katalogów i płyt – wystarczy zeskanować kod.
• Indywidualizacja produktów – istnieje możliwość personalizacji produktów przy wybranych modelach ceramiki sanitarnej. To usługa stworzona z myślą
o właścicielach obiektów komercyjnych, która umożliwia wprowadzenie do wnętrza łazienki elementów wzmacniających tożsamość marki klienta: logo, dekoru i charakterystycznych kolorów.