Otwieranie bramy wjazdowej czy też garażowej pilotem to duża wygoda, w szczególności w okresie zimowym. Pilot otworzy bramę bez konieczności wychodzenia z samochodu. Będzie to jednak możliwe tylko wtedy, gdy siłownik nie będzie przysłonięty śniegiem bądź oblodzony. - W okresie zimy niezwykle ważne jest usunięcie pokrywy śnieżnej z okolic bramy i napędu. Dobrze odśnieżona brama z pewnością będzie dobrze współpracowała z pilotem - wyjaśnia Sławomir Baran, ekspert z firmy FAAC.
– Zwróćmy też uwagę czy fotokomórka bezpieczeństwa nie jest przysłonięta przez zalegający śnieg, który może zablokować bramę. Dzieje się tak ponieważ fotokomórki podczerwieni same wykrywają napotkane przeszkody na drodze - dodaje ekspert z FAAC. Pilot FAAC pracuje z wieloma urządzeniami Pilotem FAAC 433 Mhz SLH możemy otworzyć bramę nawet z odległości do 150 m. Przy tym pozwala nam on zarządzać bramą wjazdową i garażową. - Taka technologia pozwala dostosować pilot do naszych własnych potrzeb. A dokładniej możemy obsłużyć 2 urządzenia (pilot dwukanałowy) oraz 4 (pilot czterokanałowy) - mówi Baran.
To nie jedyna wygoda na zimową pogodę. Okazuje się, że urządzeniem FAAC może cieszyć się cała rodzina – nie trzeba ograniczać się do jednego pilota. Dzieje się tak ponieważ pilot radiowy firmy FAAC posiada technologię SLH - kod Self Learning Hopping (system opatentowany przez firmę). Co nam to daje? - Pozwala na szybkie rozbudowanie systemu o nowych użytkowników. SLH umożliwia bowiem programowanie pilota od pilota - tłumaczy Sławomir Baran. Producent pilota nie zapomniał też o takich cechach jak funkcjonalność i wygoda. Zawiera on ochronę przed włamywaczami i uniemożliwia otworzenie bramy z obcego nadajnika. Jest to możliwe dzięki zmiennemu kodowi – zmienia się on za każdym razem przy użyciu pilota. Designerski pilot sprawdzi się także w każdych warunkach atmosferycznych. Będzie on dobrze pracował nawet przy - 20’C (w lecie przy +55’C).