Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-01-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Regifting - nie tylko trend, ale także sposób by zaoszczędzić pieniądze

Regifting, to popularny w Stanach Zjednoczonych oraz Europie trend, który nie tylko pozwala na oszczędność, ale również jest przyjazny środowisku. Badania TNS dla eBay* pokazują, że Polacy planują przeznaczyć na prezenty, budżet w wysokości 486,27 PLN. Średnio w ubiegłym roku otrzymali jeden nietrafiony prezent, a regifting jest mądrym rozwiązaniem dla tych, którzy zostali obdarowani niedoskonałymi podarunkami.

Badanie pokazuje, że kupno prezentów nie jest prostym zadaniem, 29% respondentów uważa, że prezenty dla dzieci są najłatwiejsze do zrealizowania, 27% wskazało partnerów, jako osoby, którym najtrudniej jest kupić podarunek. Co ciekawe, 16% respondentów wskazało wycieczkę, jako najbardziej pożądany prezent, ale tylko 1% spodziewa się znaleźć taki podarunek pod choinką. 17% respondentów wskazało skarpetki i bieliznę, jako najmniej pożądany prezent, ale 9% uważa, że właśnie tym zostaną obdarowani. 

Polacy wyceniają zeszłoroczne nietrafione prezenty, jakie otrzymali na kwotę 149,72 PLN, co stanowi niemal 1/3 ogólnego budżetu przeznaczonego na prezenty. Większość (37%) respondentów zakłada, że nieudane prezenty zatrzyma, 10% sprzeda, a 17% przekaże je innej osobie.

Regifting to ciekawy trend, który pomaga oszczędzić pieniądze, ale muszą zostać zachowane pewne zasady, aby zakończyć proces udaną sprzedażą:

  • Starannie zapakuj przedmiot
  • Zaznacz, że przedmiot jest świątecznym prezentem
  • Podaj pierwotną cenę produktu, oraz podkreśl, jaka obowiązuje zniżka
  • Zadbaj o atrakcyjne zdjęcie
  • Podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących przedmiotu

 

*Badanie przeprowadzone przez TNS OBOP dla eBay Polska na grupie 1059osób w wieku 16-54 w listopadzie 2013.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS