Myśleliście kiedyś o tym, żeby zaprojektować nowy standard wykonania sklepów największej sieci drogeryjnej w Polsce? Jesteście kreatywni? Studiujecie architekturę na Politechnice Łódzkiej? Rossmann rozpoczyna konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody finansowe.
Co będziecie musieli zrobić? Wasze zadanie to opracowanie koncepcji wykończenia wnętrz placówek Rossmann biorąc pod uwagę najbardziej prestiżowe lokalizacje. Do wykonania będzie prezentacja multimedialna, plansza wystawowa, a także opis idei danego rozwiązania.
Komisja konkursowa wyłoni najlepszą pod względem architektonicznym, wizualnym i użytkowym koncepcję wykończenia wnętrza sklepu. Przygotowane są atrakcyjne nagrody finansowe. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Osoba, która zajmie 2. miejsce - 7 tys. zł, a za 3. miejsce przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł.
Do konkursu zapraszamy osoby aktualnie studiujące na wszystkich kierunkach architektonicznych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
Konkurs rozpoczniemy 10.04.2017 r. Na zgłoszenia będziemy czekać do 15.05.2017 r. Listę zwycięzców ogłosimy do 29.05.2017 r.
Regulamin, pliki do pobrania i szczegóły konkursu znajdują się na stronie: www.rossmann.pl/konkurs-LUX.
Poniżej przedstawiamy szczegółowe wytyczne koncepcji projektowej:
- Prestiżowa lokalizacja;
- Sala sprzedaży o powierzchni ok. 420 m2;
- Min. 180 metrów bieżących regałów;
- Minimalna wysokość użytkowa +3,30 m;
- Jednolite oświetlenie sklepu;
- Bezinwazyjny dostęp do instalacji znajdujących się w przestrzeni międzysufitowej;
- Ilość klientów odwiedzająca sklep w ciągu dnia 2.000 osób;
- Dostawa towaru głównym wejściem do sklepu za pośrednictwem skrzynek na wózkach (ciężar 600 kg);
- Ochrona, ustawionych w nasłonecznionych witrynach produktów wrażliwych na promieniowanie słoneczne;
- Różne grupy asortymentowe produktów (pielęgnacja, makijaż, perfumy, biżuteria, dermokosmetyki, parafarmaceutyki, art. spożywcze; art. dla dzieci, art. łazienkowe, czystość i zmywanie, gospodarstwo domowe, art. papierowe);
- Nienaruszalność logotypu ROSSMANN;
- Elementy promocyjne produktów;
- Elementy identyfikacji wizualnej.
dostarczył infoWire.pl