Popularny program remontowy „Urządzeni” ponownie zagościł na antenie Telewizji TVS. Drugi sezon to dla widzów okazja do śledzenia mieszkaniowo-designerskich perypetii charyzmatycznej prowadzącej. Partnerem 4. odcinka nowej serii, poświęconego m.in. tematyce wyboru gładzi szpachlowych, była Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA. Emisja drugiego sezonu „Urządzonych” rozpoczęła się w październiku br. W nowej odsłonie telewizyjnego show, ekipa telewizyjna towarzyszy Ninie Nocoń, prowadzącej program Cafe Silesia, w urządzaniu mieszkania marzeń. „Urządzeni” to cenne źródło informacji dla wszystkich, którzy planują budowę własnego domu lub kompleksowy remont mieszkania. Program opiera się na przedstawianiu trudnych decyzji zakupowych prowadzącej. Dylematy bohaterki dotyczą przede wszystkim ograniczeń budżetowych, jak i powierzchniowych związanych z wykończeniem nowo zakupionego mieszkania. W podejmowaniu właściwych wyborów, Ninie Nocoń pomaga grono ekspertów, specjalizujących się w różnych dziedzinach branży budowlanej. Partnerem jednego z listopadowych odcinków była Śnieżka. Należąca do portfolio firmy marka Śnieżka ACRYL-PUTZ®, oferująca gładzie szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań, to idealne rozwiązanie dla każdego inwestora, przed którym stoi zadanie wykończenia ścian obiektu w stanie surowym. Niuanse związane z odpowiednim wyborem mas szpachlowych wyjaśniał bohaterce oraz widzom Krzysztof Kędzior, Główny Specjalista ds. Aplikacji i Szkoleń FFiL Śnieżka SA. – Śnieżka od lat oferuje budującym i remontującym domy czy mieszkania praktyczne rozwiązania wysokiej jakości. Poprzez szereg prowadzonych działań staramy się także edukować odbiorców, radzić i pomagać w najróżniejszych kwestiach remontowo – budowlanych. To dlatego postanowiliśmy wziąć udział w „Urządzonych” – mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu FFiL Śnieżka SA . Program nadawany jest w każdą sobotę o godz. 15:30 w regionalnej Telewizji TVS, odcinki dostępne są także w wersji on-line http://www.youtube.com/watch?v=ukNea1JcRnA