Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-09-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

TAURON z Certyfikatem Jakości Obsługi Konsumenta

TAURON Obsługa Klienta, jako pierwsza spółka w Polsce, otrzymał Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta. Jest on przyznawany przez Federację Konsumentów organizacjom, które uzyskają pozytywny wynik audytu prawnego i konsumenckiego.

Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta został przyznany spółce 22 września na podstawie pozytywnych wyników przeprowadzonych na przełomie sierpnia i września br. audytów. Celem badania było sprawdzenie, czy stosowane przez TAURON Obsługa Klienta praktyki są przyjazne klientowi i zgodne z prawem konsumenckim.

Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta jest potwierdzeniem ciągłego podnoszenia jakości świadczonych przez TAURON Obsługa Klienta usług, ale również wyrazem zaangażowania w tworzenie rozwiązań zbiorowych, które są zorientowane na potrzeby klientów komentuje Piotr Zawistowski, prezes TAURON Obsługa Klienta.

Audyt zrealizowany został w dwóch etapach: w pierwszym wzięli udział menadżerowie Centrum Obsługi Klienta i Contact Center, natomiast w drugim badaniem objęte zostały wszystkie Punkty Obsługi Klienta i Punkty Telefonicznej Obsługi Klienta. W proces ten zaangażowanych było łącznie aż 287 pracowników, którzy odpowiedzieli na 76 pytań. Wszystkie Punkty Obsługi Klienta i Punkty Telefonicznej Obsługi Klienta zostały wysoko ocenione.

Federacja Konsumentów jest organizacją pożytku publicznego wspierającą konsumentów w realizacji ich praw. Oferuje bezpłatne poradnictwo, zajmuje się edukacją, lobbingiem na rzecz konsumentów oraz organizuje kampanie informacyjne i edukacyjne.

 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS