Rusza nowa kampania reklamowa Netii. Tematem kampanii są pakiety TV, a główne hasło kampanii to „Nie płać za to, czego nie oglądasz”. Dodatkowo kampania informuje o nowej promocji w ramach pakietu TV + Internet – telewizji do końca roku za darmo.
1 czerwca br. Netia uruchamia nową ofertę promocyjną „Internet lub TV do końca roku za darmo”. W ramach pakietu „Telewizja i Internet” usługa Telewizji Osobistej będzie dostępna nieodpłatnie do końca 2016 roku. Dodatkowo usługa internetowa zakupiona w pakiecie z Telewizją będzie aż o 15 zł/mies. tańsza niż w przypadku zakupu samego internetu. Standardowa cena Telewizji Osobistej, która będzie obowiązywać po okresie promocyjnym, czyli od stycznia 2017 r. to 35 zł.
To nie wszystko. W ramach nowej oferty, w przypadku zakupu samej usługi internetowej, również do końca roku abonament będzie za 0 zł – i to niezależnie od prędkości. Od stycznia 2017 r. za internet 10 Mb/s klienci zapłacą 39,90 zł, 50 Mb/s – 49,90 zł, 100 Mb/s – 59,90 zł, a za prędkość 300 Mb/s - 69,90 zł.
„Nowa oferta i kampania pozwolą zaangażować klientów i dotrzeć do nowej, szerszej grupy docelowej. Chcemy zbudować unikalny charakter marki – wzmocnić skojarzenie Netii z telewizją. To wszystko będzie zadaniem nowej kampanii reklamowej. Planujemy wykorzystać różnorodne formy przekazu i kanały komunikacji. Stawiamy na nowoczesność i innowacje” – wyjaśnia Michał Zawadzki, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznesu.
Kulki w nowej kampanii i nowe formaty w digitalu
1 czerwca startuje nowa kampania reklamowa. Obejmie radio, telewizję, social media, outdoor i kampanię display. W ramach kampanii promowana będzie oferta Telewizji Netia. Temat kampanii to możliwość wyboru pakietów telewizyjnych dostosowanych do preferencji użytkowników w myśl hasła „Nie płać za to, czego nie oglądasz”. Dodatkowo kampania będzie informowała o nowej promocji w ramach pakietu TV + Internet „Telewizja za 0 do końca roku”. W ramach nowej kampanii, dotychczas wykorzystywane w identyfikacji wizualnej Netii kropki przemieniają się w kulki, które będą głównymi bohaterami form reklamowych .
„Postawiliśmy na ewolucję dotychczasowego symbolu marki, czyli kropek. W nowej kampanii stają się one pełnowymiarowymi kulkami. Chcemy, aby w ten sposób stały się one bliższe naszym odbiorcom – nadamy im różne cechy, to pozwoli na identyfikację z nimi. Szczególnie ważne w tej kampanii będą humor, kreatywność i empatia” – tłumaczy Paweł Masiukiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej.
Netia mocno stawia także na nowe, kreatywne formaty. W ramach kampanii digital wykorzystywane będą m.in. interaktywne formy reklamowe – gry umożliwiające zabawę potencjalnych odbiorców kampanii.
„Uwzględniając trendy konsumpcji mediów szacujemy, że poprzez formaty emitowane wyłącznie w TV nie dotrzemy aż do 12 proc. naszej grupy docelowej. Dlatego bardzo mocno postawiliśmy na obecność w internecie. Jesteśmy przekonani, że proponowane przez nas formaty pozwolą zaangażować odbiorców” – dodaje Paweł Masiukiewicz.
Za strategię, format kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Brasil Warszawa. Za strategię mediową i zakup mediów – Dentsu Aegis Network. Za kampanię digital – Value Media.
dostarczył infoWire.pl