Do akcji „Szkoły Pełne Talentów” do tej pory zgłosiło się ponad 9 tysięcy polskich szkół, a liczba rozdanych Talenciaków wynosi prawie 9 milionów. Lidl Polska zorganizował dla uczniów dodatkowy konkurs, w którym główną nagrodą jest spotkanie z Robertem Lewandowskim. Konkursowe zgłoszenia szkoły mogą wysyłać do końca października.
Wygraj spotkanie z Robertem Lewandowskim!
Sieć Lidl Polska w ramach akcji „Szkoły Pełne Talentów” organizuje dodatkowy konkurs, w którym nagrodą główną jest spotkanie ze światowej sławy piłkarzem, czyli Robertem Lewandowskim. Aby wziąć udział w konkursie, szkoły muszą przygotować wideo z udziałem uczniów. Nagranie powinno trwać maksymalnie minutę i ma być teledyskiem do napisanej przez nich piosenki. Zarówno tekst utworu, jak i całe nagranie mają za zadanie pokazać talenty, jakie skrywa szkoła.
Aż 3 placówki mają szansę wygrać główną nagrodę, jaką jest spotkanie z Robertem Lewandowskim w Warszawie. W wydarzeniu będzie mogło uczestniczyć maksymalnie 100 uczniów z każdej ze zwycięskich szkół. Co ważne, Lidl Polska zapewni laureatom dojazd oraz nocleg, a nieletni uczestnicy mogą liczyć na ubezpieczenie (NNW). Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej do 10.11.2023 r.
Moc Talenciaków
W ramach programu „Szkoły Pełne Talentów”, Lidl Polska przekaże także wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie polskim szkołom. Aby wspomóc placówki, do 5 listopada br. należy zrobić zakupy za minimum 50 zł, kupując przy tym przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc – szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach sieci. W zamian, klienci Lidl Polska otrzymują specjalne vouchery – Talenciaki, które mogą przekazać wybranej szkole, która zgłosiła się do akcji. Placówka może zdecydować, na co wymieni Talenciaki, wybierając spośród 120 różnych nagród z 7 kategorii.
Do tej pory do akcji zgłosiło się ponad 9000 szkół, które zebrały prawie 9 milionów Talenciaków!
Dzięki ogólnopolskiemu programowi „Szkoły Pełne Talentów” mamy realny wpływ na polepszenie warunków w polskich szkołach. Zależy nam na wspieraniu dzieci i młodzieży w osiąganiu celów, samorozwoju i szlifowaniu ich talentów. Cieszymy się, że w akcję zaangażowali się Robert i Anna Lewandowscy, którzy dla wielu młodych ludzi są wzorem do naśladowania. To wspaniała inicjatywa, w której liczy się dobro polskich uczniów – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.
Regulamin akcji dostępny jest na stronie: lidl.pl/szkoly