Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Uciekające Budziki przyłączają się do (RED)

150x110
Nanda Home Inc., producent Uciekających Budzików Tocky® oraz Clocky® został zaproszony do współpracy przy inicjatywie (RED) - organizacja ta wspiera walkę z AIDS w Afryce. Także w Polsce, w listopadzie trafi do sprzedaży specjalna edycja Tocky(RED) oraz Clocky(RED). 5% dochodów ze sprzedaży produktów oznaczonych logo (RED) trafia bezpośrednio na konto The Global Fund i jest przeznaczana na pomoc dla chorych na AIDS/HIV. Każdego dnia rodzi się 1000 dzieci zakażonych wirusem HIV/AIDS, głównym założeniem organizacji (RED) na najbliższe lata jest obniżenie tej liczby do zera w 2015 roku.Kupując upominek też można pomagać innym.

Nanda Home Inc, przyłącza się do inicjatywy (RED). Organizacja (RED) współpracuje już z wieloma znanymi markami takimi jak Apple, Armani, Belvedere, Bugaboo, Converse, Nike, Starbucks i in. przy tworzeniu unikalnych (PRODUCT)RED. Zyski ze sprzedaży tych produktów zasilają the Global Fund zajmujący się walką z HIV/AIDS. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy zaproszeni do tej inicjatywy i wprowadzenia na rynek dwóch nowych produktów: Clocky(RED) i Tocky(RED)! 5% dochodów ze sprzedaży Uciekających Budzików z edycji (RED) trafia do the Global Fund (z pominięciem organizacji RED). Pieniądze te przekazywane są bezpośrednio na pomoc ludziom chorym na AIDS, pomagając im pozostać przy życiu oraz otoczyć opieką ich rodziny i społeczności w których żyją.
Jak wiadomo, kiedy przychodzi czas na pobudkę, nasze sprytne budziki skaczą z szafki nocnej i uciekają dzwoniąc, aby mieć pewność, że wstaniesz z łóżka na czas. Do Tocky, dodatkowo można wgrać utwory mp3 lub użyć wbudowanego mikrofonu do nagrania wiadomości, przypomnień lub porannych życzeń dla śpiochów w Waszym domu. Nasze nowe Tocky (RED) będą dostarczane dodatkowo z muzyką stworzoną przez artystów z wytwórni Sub Pop Records wspierających (RED), takich jak m.in. Vetiver, Vaselines.
Inicjatywę Aids Free Generation 2015 możesz wspierać kupując produkty oznaczone logo (RED) lub wpłacając dotację bezpośrednio na konto the Global Fund.

więcej informacji na www.uciekajace-budziki.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS