Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-03-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wielkanocna Zbiórka Żywności w Carrefour

Carrefour po raz kolejny przyłącza się do Wielkanocnej Zbiórki Żywności. Przez cały najbliższy weekend w sklepach sieci w całej Polsce będzie można spotkać wolontariuszy Banków Żywności, zachęcających do podzielenia się zakupami i wsparcia najbardziej potrzebujących.

Zbiórka żywności w hiper- i supermarketach Carrefour potrwa od 31 marca do 2 kwietnia. Aby włączyć się w akcję wystarczy kupić wybrany produkt i wrzucić go do specjalnie oznakowanych koszy, które będą ustawione w pobliżu kas. Następnie Banki Żywności zważą, posortują i przekażą produkty organizacjom pozarządowym, których podopieczni potrzebują wsparcia w tarcie zbliżających się Świąt Wielkiejnocy. Artykuły spożywcze trafią między innymi do domów samotnej matki, noclegowni dla bezdomnych, jadłodajni dla ubogich, czy też rodzinnych domów dziecka.

Wolontariusze Banków Żywności szczególnie polecają przekazywanie produktów o wydłużonym terminie spożycia, takich jak: cukier, słodycze, olej, przetwory i konserwy.

Zbiórki Żywności to jedna z kilku inicjatyw realizowanych w ramach szerszej współpracy Banków Żywności i Carrefour. W 2016 roku Fundacja Carrefour przyznała kolejny, trzeci już grant dla Federacji Polskich Banków Żywności na zakup specjalistycznych ciężakówek-chłodni, niezbędnych do transportu świeżej żywności. Dzięki wsparciu Fundacji, Banki Żywności łącznie zakupiły 16 takich ciężarówek. Ponadto, na co dzień sklepy sieci współpracują z lokalnymi oddziałami Banków Żywności i przekazują produkty dla potrzebujących.

Współpraca z Bankami Żywności wpisuje się w realizację strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska. Do jej kluczowych elementów należy program „Stop Marnotrawstwu”, którego celem jest m.in. promowanie postaw proekologicznych oraz zapobieganie marnotrawstwu surowców na każdej płaszczyźnie funkcjonowania firmy oraz zachęcanie klientów sieci do odpowiedzialnych zakupów.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS