Od 1 września Klienci Enei z obszaru bydgoskiego mogą załatwić większość spraw przez internet. Firma uruchomiła elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).
eBOK jest platformą internetową, za pośrednictwem której Klienci w łatwy i szybki sposób mogą kontaktować się z firmą. Narzędzie przeznaczone jest dla wszystkich: zarówno gospodarstw domowych, jaki i firm.
Po zalogowaniu się w eBOK-u można m.in.: sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, wybrać sposób opłaty poprzez eFakturę, zakupić kody do liczników przedpłatowych, składać reklamacje czy zapytania w każdej innej sprawie.
eBOK to najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei, dostępny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Z tego kanału komunikacji korzystają już mieszkańcy obszaru szczecińskiego, do końca roku będą go mogli używać wszyscy Klienci Enei.
Przypominamy również, że od lipca nasze Biura Obsługi Klienta czynne są w innych, bardziej dopasowanych godzinach. W poniedziałki i czwartki placówki spółki pracują od 8 do 17, w pozostałe dni robocze od 8 do 16.
dostarczył infoWire.pl