„W promującym go spocie pokazujemy, że w zasięgu sieci Orange ulubione seriale można oglądać zawsze wtedy, gdy ma się na to ochotę. Umożliwia to dostęp do szybkiego mobilnego Internetu. Wystarczy mieć odpowiedni sprzęt i wykupiony Pakiet Swobodny. Tomek Boski i jego koledzy korzystają w pełni z dostarczonych przez Orange usług, ściągając kolejne odcinki ulubionych seriali, gdy tylko tego chcą.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis Poland.
O tym, co wybiorą przyjaciele Tomka po obejrzeniu serialu do końca, przekonają się telewidzowie kanałów należących do stacji TVP, TVN i Polsat.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Szadokierska (Senior Art Director), Katarzyna Barczuk (Account Executive), Anna Cudna (Senior Copy Writer), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Jolanta Godlewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją Chimney, a udźwiękowieniem Post Meridan. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Initiative.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem: https://youtu.be/n2IPpjSRUMc