Zakończyliśmy remonty naszych dwóch Biur Obsługi Klienta. Od poniedziałku na nowo zapraszamy mieszkańców Poznania do placówki przy ul. Polnej 60. Mieszkańcy Gorzowa obsługiwani będą w nowoczesnych wnętrzach przy ul. Walczaka 31.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, okres wakacyjno-urlopowy, czyli zmniejszonego ruchu Klientów, Enea wykorzystała na przeprowadzenie remontów w wybranych Biurach Obsługi Klienta. Nowoczesne wnętrza zostaną udostępnione Klientom spółki w Poznaniu i Gorzowie Wielkopolskim już od 7 września.
- Połączyliśmy dużą, otwartą przestrzeń z zacisznymi miejscami dającymi komfort indywidualnej rozmowy Klienta z naszym doradcą. Wyposażyliśmy biura w nowoczesny sprzęt komputerowy, nie zapominając przy tym o komforcie naszych Gości, którzy oczekując na rozmowę będą mogli wygodnie usiąść. Dla dzieci odwiedzających nasze biura wraz z rodzicami będzie specjalny kącik do zabawy, tak, by dorośli mogli spokojne załatwić swoje sprawy. Mam nadzieję, że nowoczesne biura spodobają się mieszkańcom. Z okazji otwarcia „nowego” BOKu przygotowaliśmy specjalne dekoracje i niespodzianki dla odwiedzających nas w tym dniu Klientów. Serdecznie zapraszam w poniedziałek, 7 września w godzinach od 8 do 17 – mówi Michał Mierzwa, menadżer odpowiedzialny za obsługę Klientów Enei.
Firma przypomina, że od lipca jej biura czynne są w innych, bardziej dopasowanych godzinach. W poniedziałki i czwartki placówki pracują od 8 do 17, w pozostałe dni robocze od 8 do 16.
dostarczył infoWire.pl