Klienci z obszaru bydgoskiego na najbliższych fakturach otrzymają nowy numer konta bankowego. Płatności Klientów indywidualnych będą obsługiwane przez Bank Pekao SA, biznesowych przez PKO BP. Dodatkowo firma przygotowała udogodnienia przy dokonywaniu płatności.
Od 17 sierpnia Klienci Enei z obszaru bydgoskiego otrzymywać będą faktury za energię elektryczną z nowym numerem konta. Jest to związane ze zmianą rachunku bankowego przez firmę oraz uruchomieniem szeregu udogodnień dla Klientów. Enea prosi Klientów o aktualizację numerów kont i zwrócenie szczególnej uwagi, aby uniknąć pomyłek w księgowaniu płatności. Firma ostrzega również przed oszustami, wysyłającymi nieprawdziwą korespondencję i w razie wątpliwości zachęca do kontaktu z infolinią 611 111 111. Autentyczność numeru rachunku, w przypadku Klientów indywidualnych i małego biznesu, można sprawdzić poprzez porównanie numeru konta widniejącego na otrzymanej fakturze z poniższym wzorem:
AA 1240 6960 0165 DDDD DDDD DDDD
AA - cyfry kontrolne losowo nadawane przez bank
1240 6960 0165 - stała część numeru konta dla Klientów Enei z obszaru bydgoskiego
DDDD… - cyfry zawierające indywidualne dane identyfikujące Klienta, pierwsze osiem cyfr to numer kontrahenta, który znajduje się w lewym górnym rogu pod numerem faktury
Klienci biznesowi ewentualne wątpliwości mogą wyjaśnić bezpośrednio ze swoim doradcą.
Najwygodniejszym sposobem zapłaty rachunku za energię elektryczną jest przelew elektroniczny, korzystanie z polecenia zapłaty lub bezprowizyjna wpłata gotówką, którą Klienci indywidualni Enei posiadający nowe faktury mogą zrealizować w oddziałach Banku Pekao SA (wykaz placówek dostępny na www.pekao.com.pl).
Od 1 września Enea udostępni swoim Klientom kolejne możliwości rozliczania się ze spółką. Dzięki uruchomieniu e-BOK-a, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta a także eFakturze, większość spraw z Eneą będzie można załatwić nie wychodząc z domu.
W związku z wprowadzonymi zmianami, wydruk i wysyłka faktur nastąpi nieco później niż zazwyczaj. Z tego powodu Enea przeprasza Klientów za niedogodności i prosi o wyrozumiałość.
dostarczył infoWire.pl