Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 11:21:32 - M.G.
Skoro wersja 2.0 dwójki jest już dostępna, to może spróbuję do niej
podejść. Nie zachowałem jednak stanów gry z jedynki. Czy jest jakiś
generator, w którym mógłbym dokonać ponownie najważniejsze wybory? Ogólnie
- grałem w większości neutralnie ale wynegocjowałem z Foltestem dobre
traktowanie nieludzi (dobrze pamiętam?) oraz postanowiłem figlować z Triss,
a nie Shani.
Pa!
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 11:44:54 - M.G.
> Hej!
>
> Skoro wersja 2.0 dwójki jest już dostępna, to może spróbuję do niej
> podejść. Nie zachowałem jednak stanów gry z jedynki. Czy jest jakiś
> generator, w którym mógłbym dokonać ponownie najważniejsze wybory? Ogólnie
> - grałem w większości neutralnie ale wynegocjowałem z Foltestem dobre
> traktowanie nieludzi (dobrze pamiętam?) oraz postanowiłem figlować z Triss,
> a nie Shani.
>
>
> Pa!
Znalazłem trochę zapisów w sieci, coś sobie wybiorę.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 13:09:18 - venioo
>
> Znalazłem trochę zapisów w sieci, coś sobie wybiorę.
>
>
Ja wgralem sejwa z 1 i sie zawiodlem. Nie wiem na ile ma to wplyw na
przebieg fabuly, ale przedmioty z 1 bedace
super-wypas-w-pyte-dzika-high-end okazaly sie w 2 na starcie gorsze od
tego co mam w ekwipunku...
PS. Jakbys chcial sejwa ode mnie to napisz na GG, chyba jeszcze mam.
--
venioo
gg:198909
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 14:01:15 - M.G.
> W dniu 2011-10-09 11:44, M.G. pisze:
>>
>> Znalazłem trochę zapisów w sieci, coś sobie wybiorę.
>>
>>
>
> Ja wgralem sejwa z 1 i sie zawiodlem. Nie wiem na ile ma to wplyw na
> przebieg fabuly, ale przedmioty z 1 bedace
> super-wypas-w-pyte-dzika-high-end okazaly sie w 2 na starcie gorsze od
> tego co mam w ekwipunku...
Ależ, przedmioty mnie w ogóle nie interesują. Tylko świat.
> PS. Jakbys chcial sejwa ode mnie to napisz na GG, chyba jeszcze mam.
Spoko, ten co mam z forum powinien wystarczyć, bo jest zbliżony do tego jak
sam wybierałem.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 14:29:10 - Goomich
> Spoko, ten co mam z forum powinien wystarczyć, bo jest zbliżony do
> tego jak sam wybierałem.
Ale to nie jest twój Shepard... znaczy Gerant.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 14:40:38 - M.G.
> You have one message from: M.G.
>
>> Spoko, ten co mam z forum powinien wystarczyć, bo jest zbliżony do
>> tego jak sam wybierałem.
>
> Ale to nie jest twój Shepard... znaczy Gerant.
Ale to najbliższy Gerant mojemu.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 17:51:33 - M.G.
> On Sun, 09 Oct 2011 14:29:10 +0200, Goomich wrote:
>
>> You have one message from: M.G.
>>
>>> Spoko, ten co mam z forum powinien wystarczyć, bo jest zbliżony do
>>> tego jak sam wybierałem.
>>
>> Ale to nie jest twój Shepard... znaczy Gerant.
>
> Ale to najbliższy Gerant mojemu.
Swoją drogą, mam nadzieję, że w dwójce nie wytną motywu z kolejnym
powstaniem z grobu. Kołek do zawieszania niewiary trzeszczał cholernie
niebezpiecznie. Zasoby Cerberusa zasobami Cerberusa, ale po Shepard zostało
jedynie trochę zwęglonych kości i kawałki mięsa. Jak z tego odzyskać mózg?
O_O
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 19:02:45 - Saiko Kila
>>> You have one message from: M.G.
>>>
>>>> Spoko, ten co mam z forum powinien wystarczyć, bo jest zbliżony do
>>>> tego jak sam wybierałem.
>>>
>>> Ale to nie jest twój Shepard... znaczy Gerant.
>>
>> Ale to najbliższy Gerant mojemu.
>
> Swoją drogą, mam nadzieję, że w dwójce nie wytną motywu z kolejnym
> powstaniem z grobu. Kołek do zawieszania niewiary trzeszczał cholernie
> niebezpiecznie. Zasoby Cerberusa zasobami Cerberusa, ale po Shepard zostało
> jedynie trochę zwęglonych kości i kawałki mięsa. Jak z tego odzyskać mózg?
Mózg jako taki da się sklonować z tego, włącznie z różnymi schorzeniami
genetycznymi, właściwymi dla wieku :) Tylko konkretnych połączeń
synaptycznych się nie da. Czyli dostajesz warzywko. BTW z powodu
podobnego nagromadzenia głupot nie lubię Bioshocka, po prostu nie mogę w
niego uwierzyć.
--
Saiko Kila
I practised on the people of the village I grew up in. It is a lonely
place now.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 19:23:48 - M.G.
>> Swoją drogą, mam nadzieję, że w dwójce nie wytną motywu z kolejnym
>> powstaniem z grobu. Kołek do zawieszania niewiary trzeszczał cholernie
>> niebezpiecznie. Zasoby Cerberusa zasobami Cerberusa, ale po Shepard zostało
>> jedynie trochę zwęglonych kości i kawałki mięsa. Jak z tego odzyskać mózg?
>
> Mózg jako taki da się sklonować z tego, włącznie z różnymi schorzeniami
> genetycznymi, właściwymi dla wieku :) Tylko konkretnych połączeń
> synaptycznych się nie da. Czyli dostajesz warzywko. BTW z powodu
> podobnego nagromadzenia głupot nie lubię Bioshocka, po prostu nie mogę w
> niego uwierzyć.
Ale Bioshock ma charakter, w którym jakieś naukowe podstawy można sobie
odłożyć na półkę by chłonąć klimat, estetykę. ME miał, z tego co
rozumiem, być taką space operą, która korzysta garściami z klisz typu roje
humanoidalnych ras ale jednocześnie nie przegina. Przekaźniki masy są więc
wyjaśnione, polityka itp. też, podobnie komuniakcja między rasami i cała
masa innych szczegółów. A tu takie coś - Shepard z niczego.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 19:29:31 - Saiko Kila
> [...]
>
>>> Swoją drogą, mam nadzieję, że w dwójce nie wytną motywu z kolejnym
>>> powstaniem z grobu. Kołek do zawieszania niewiary trzeszczał cholernie
>>> niebezpiecznie. Zasoby Cerberusa zasobami Cerberusa, ale po Shepard zostało
>>> jedynie trochę zwęglonych kości i kawałki mięsa. Jak z tego odzyskać mózg?
>>
>> Mózg jako taki da się sklonować z tego, włącznie z różnymi schorzeniami
>> genetycznymi, właściwymi dla wieku :) Tylko konkretnych połączeń
>> synaptycznych się nie da. Czyli dostajesz warzywko. BTW z powodu
>> podobnego nagromadzenia głupot nie lubię Bioshocka, po prostu nie mogę w
>> niego uwierzyć.
>
> Ale Bioshock ma charakter, w którym jakieś naukowe podstawy można sobie
> odłożyć na półkę by chłonąć klimat, estetykę.
Dla mnie za bardzo w stronę magii to. A magia mi się nie miesza z nauką
jeszcze od przed-Arcanum ;)
> ME miał, z tego co rozumiem, być taką space operą, która korzysta
> garściami z klisz typu roje humanoidalnych ras ale jednocześnie nie
> przegina. Przekaźniki masy są więc wyjaśnione, polityka itp. też,
> podobnie komuniakcja między rasami i cała masa innych szczegółów. A
> tu takie coś - Shepard z niczego.
No tak. Pewnie podpatrzyli w Piątym Elemencie (też był spejs, i też była
opera), ale przesadzili.
--
Saiko Kila
As of now your limbs are on sale and I'm going chopping!
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-10 14:31:44 - Cezar Matkowski
Użytkownik M.G.
news:i7q2hdiqbbce$.18shvne6xaetn$.dlg@40tude.net...
> humanoidalnych ras ale jednocześnie nie przegina. Przekaźniki masy są
> więc
> wyjaśnione, polityka itp. też, podobnie komuniakcja między rasami i cała
> masa innych szczegółów. A tu takie coś - Shepard z niczego.
Zawsze można założyć, że przesadzili z reprezentacją graficzną i Shepard
został znalezion(y/a) w stanie agonalnym lub niedługo po śmierci, a
ubertechnologia pozwoliła odwrócić zmiany wynikłe z odkorowania.
Pozdrawiam
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-10 14:50:15 - M.G.
> Użytkownik M.G.
> news:i7q2hdiqbbce$.18shvne6xaetn$.dlg@40tude.net...
>> humanoidalnych ras ale jednocześnie nie przegina. Przekaźniki masy są
>> więc
>> wyjaśnione, polityka itp. też, podobnie komuniakcja między rasami i cała
>> masa innych szczegółów. A tu takie coś - Shepard z niczego.
>
> Zawsze można założyć, że przesadzili z reprezentacją graficzną i Shepard
> został znalezion(y/a) w stanie agonalnym lub niedługo po śmierci, a
> ubertechnologia pozwoliła odwrócić zmiany wynikłe z odkorowania.
Ale to by się kłóciło IMHO z komiksami Redemption. Ciało (takiego słowa
wszyscy używają) Shepard przechodzi z rąk do rąk, zamknięte w pojemniku,
zanim Liara jest w stanie pomóc Cerberusowi w jego odzyskaniu. Z dialogów
wynika, że zostało z niego niewiele. W pewnym momencie Miranda mówi do
Liary, że Shepard może nie udać się uratować, choć pojemnik posiadał pewne
systemy przechowawcze (preservation, jak w przypadku martwych tkanek,
jedzenia itp.). Nic o podtrzymywaniu życia. Ujęcie na twarze techników
zajmujących się ciałem też pokazują zdumienie. W jakim stanie była sama
głowa - ciężko powiedzieć. Z pewnością niewiele pozostało z twarzy skoro
można było sobie ją wymodelować na początku ME2 :-)
Inna sprawa, że właśnie odkryłem, że Inquisition, darmowy, krótki komiks
o Bailey'u i Pallinie, rozgrywa się po ME2, a nie przed, jak zakładałem,
nie sprawdzając dat. A myślałem, że w Retribution, w której Pallin ciągle
zarządza C-Sekiem, jest jakaś nieścisłość. Cał ten wątek byłoby miło
zobaczyć w ME3, bo jednak radny Udina, manipulujący Bailey'em by pozbyć się
szefa C-Sec, to nie przelewki :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-10 21:15:51 - ML
> Swoją drogą, mam nadzieję, że w dwójce nie wytną motywu z kolejnym
> powstaniem z grobu. Kołek do zawieszania niewiary trzeszczał cholernie
> niebezpiecznie. Zasoby Cerberusa zasobami Cerberusa, ale po Shepard zostało
> jedynie trochę zwęglonych kości i kawałki mięsa. Jak z tego odzyskać mózg?
> O_O
Z tego co pamiętam, został wyrzucony w kosmos i się udusił. W takim przypadku
zwłoki mogą się zachować całkiem dobrze.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-10 21:32:23 - M.G.
> M.G.
>
>> Swoją drogą, mam nadzieję, że w dwójce nie wytną motywu z kolejnym
>> powstaniem z grobu. Kołek do zawieszania niewiary trzeszczał cholernie
>> niebezpiecznie. Zasoby Cerberusa zasobami Cerberusa, ale po Shepard zostało
>> jedynie trochę zwęglonych kości i kawałki mięsa. Jak z tego odzyskać mózg?
>> O_O
>
> Z tego co pamiętam, został wyrzucony w kosmos i się udusił. W takim przypadku
> zwłoki mogą się zachować całkiem dobrze.
Ale mózg. Umysł. Połączenia synaptyczne.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-10 21:41:32 - Goomich
>> Z tego co pamiętam, został wyrzucony w kosmos i się udusił. W takim
>> przypadku zwłoki mogą się zachować całkiem dobrze.
> Ale mózg. Umysł. Połączenia synaptyczne.
Dlatego właśnie testowali Shepardowej pamięć w czasie lotu na spotkanie z
IMem, poza tym ktoś parę razy wyraził troskę o to czy jest dalej tą samą
Shepardową.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-10 22:27:27 - M.G.
> You have one message from: M.G.
>
>>> Z tego co pamiętam, został wyrzucony w kosmos i się udusił. W takim
>>> przypadku zwłoki mogą się zachować całkiem dobrze.
>> Ale mózg. Umysł. Połączenia synaptyczne.
>
> Dlatego właśnie testowali Shepardowej pamięć w czasie lotu na spotkanie z
> IMem, poza tym ktoś parę razy wyraził troskę o to czy jest dalej tą samą
> Shepardową.
Ale nadal. No way. Zbyt wiele musiałoby się zachować, żywy człowiek w
zasadzie. Chyba nawet asari nie potrafią zmartwychpodnieść swoich.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-10 21:53:09 - Wojciech Bancer
[...]
>> Swoją drogą, mam nadzieję, że w dwójce nie wytną motywu z kolejnym
>> powstaniem z grobu. Kołek do zawieszania niewiary trzeszczał cholernie
>> niebezpiecznie. Zasoby Cerberusa zasobami Cerberusa, ale po Shepard zostało
>> jedynie trochę zwęglonych kości i kawałki mięsa. Jak z tego odzyskać mózg?
>> O_O
>
> Z tego co pamiętam, został wyrzucony w kosmos i się udusił. W takim przypadku
> zwłoki mogą się zachować całkiem dobrze.
No ale on spadł na planetę. A taki Sheppart to mały obiekt, powinno go jednak
spopielić. Nie mówiąc już o tym, że cokolwiek zostało, grzmotnęło w powierzchnię
planety.
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-10 22:01:44 - Goomich
> No ale on spadł na planetę.
Skąd ta informacja?
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-10 22:09:05 - Wojciech Bancer
[...]
>> No ale on spadł na planetę.
> Skąd ta informacja?
- Jak ginął był pokazany na tle planety.
- Został wyrzucony w kierunku tej planety
- Reszta to już sprawa grawitacji
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 13:16:23 - Goomich
news:slrnj96k71.s6.proteus@pl-test.org:
> - Jak ginął był pokazany na tle planety.
> - Został wyrzucony w kierunku tej planety
> - Reszta to już sprawa grawitacji
Mógł się pokręcic po okolicy póki chłopcy od Brokera go nie znaleźli, mo
i ta planeta nie musi mieć od razu atmosfery gęstej jak ziemska.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 14:24:21 - Wojciech Bancer
[...]
>> - Jak ginął był pokazany na tle planety.
>> - Został wyrzucony w kierunku tej planety
>> - Reszta to już sprawa grawitacji
>
> Mógł się pokręcic po okolicy póki chłopcy od Brokera go nie znaleźli, mo
> i ta planeta nie musi mieć od razu atmosfery gęstej jak ziemska.
Tzn. statek spadł, a sam Shepard nie? Nie kupuję tego. :)
Teoria o braku tak gęstej atmosfery jest akceptowalna, ale wciąż myślę,
że jakieś uszkodzenia powinny wystąpić. No i uszkodzenia na skutek *bum*.
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 14:32:59 - M.G.
[...]
> Tzn. statek spadł, a sam Shepard nie? Nie kupuję tego. :)
> Teoria o braku tak gęstej atmosfery jest akceptowalna, ale wciąż myślę,
> że jakieś uszkodzenia powinny wystąpić. No i uszkodzenia na skutek *bum*.
To nadal nic. Niech Shepard będzie nadpalona i potłuczona. Ale *mózg* -
musi żyć, być aktywny na tyle by informacja zawarta w strukturze połączeń
pomiędzy neuronami nie zginęła. Inna sprawa, że pod koniec XXII wieku, w
dodatku z technologią dostającą potężnego kopa dzięki handlowi i
porozumieniom z bardziej zaawanoswanymi rasami, neurologia może wyglądać
już zupełnie inaczej. Ale nie sądzę by potrafiła odzyskać coś z niczego.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 14:44:44 - kamil
> On 11 Oct 2011 14:24:21 +0200, Wojciech Bancer wrote:
>
> [...]
>
>> Tzn. statek spadł, a sam Shepard nie? Nie kupuję tego. :)
>> Teoria o braku tak gęstej atmosfery jest akceptowalna, ale wciąż myślę,
>> że jakieś uszkodzenia powinny wystąpić. No i uszkodzenia na skutek *bum*.
>
> To nadal nic. Niech Shepard będzie nadpalona i potłuczona. Ale *mózg* -
> musi żyć, być aktywny na tyle by informacja zawarta w strukturze połączeń
> pomiędzy neuronami nie zginęła. Inna sprawa, że pod koniec XXII wieku, w
> dodatku z technologią dostającą potężnego kopa dzięki handlowi i
> porozumieniom z bardziej zaawanoswanymi rasami, neurologia może wyglądać
> już zupełnie inaczej. Ale nie sądzę by potrafiła odzyskać coś z niczego.
W parku jurajskim wrzucili żabę do garnka i wystarczyło.
--
Pozdrawiam,
Kamil
bynajmniej.net
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 14:48:41 - M.G.
[...]
> W parku jurajskim wrzucili żabę do garnka i wystarczyło.
Ale wspomnień i osobowości żaby chyba nie zachowali :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 15:52:22 - Goomich
news:o1f6lnf6v30u$.pkc2j940xs0i.dlg@40tude.net:
> To nadal nic. Niech Shepard będzie nadpalona i potłuczona. Ale
> *mózg* - musi żyć, być aktywny na tyle by informacja zawarta w
> strukturze połączeń pomiędzy neuronami nie zginęła. Inna sprawa, że
> pod koniec XXII wieku, w dodatku z technologią dostającą potężnego
> kopa dzięki
Protheanom.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 16:07:39 - M.G.
> M.G.
> news:o1f6lnf6v30u$.pkc2j940xs0i.dlg@40tude.net:
>
>> To nadal nic. Niech Shepard będzie nadpalona i potłuczona. Ale
>> *mózg* - musi żyć, być aktywny na tyle by informacja zawarta w
>> strukturze połączeń pomiędzy neuronami nie zginęła. Inna sprawa, że
>> pod koniec XXII wieku, w dodatku z technologią dostającą potężnego
>> kopa dzięki
>
> Protheanom.
No nie, moment. Protheanie to jedno ale zapewne te dwadzieścia lat wśród
innych ras też na coś się zdało. Wymiana handlowa, kontakty naukowe.
Ostatecznie Normandia to wspólny projekt z turianami.
Inna sprawa, że turianie najprawdopodobniej dali by nam popalić w wojnie
pierwszego kontaktu. To byłby raczej jednostronny konflikt gdyby się
przeciągnął :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 16:24:53 - Goomich
news:1wroch747gf9u$.1omxwa97prxz$.dlg@40tude.net:
> Inna sprawa, że turianie najprawdopodobniej dali by nam popalić w
> wojnie pierwszego kontaktu. To byłby raczej jednostronny konflikt
> gdyby się przeciągnął :-)
Po doświadczeniach z Raknii i Klingonami, pewnie przerobiliby Ziemię na
parking.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 23:18:11 - M.G.
> M.G.
> news:1wroch747gf9u$.1omxwa97prxz$.dlg@40tude.net:
>
>
>> Inna sprawa, że turianie najprawdopodobniej dali by nam popalić w
>> wojnie pierwszego kontaktu. To byłby raczej jednostronny konflikt
>> gdyby się przeciągnął :-)
>
> Po doświadczeniach z Raknii i Klingonami, pewnie przerobiliby Ziemię na
> parking.
Takie coś znalazłem w Cerberus Network:
?The nations of Earth are in suspense tonight as the Systems Alliance hears
Ford v. Huerta, the first case of a human leader using reconstructive data
storage to prolong his brain functions and stay physically capable to
perform his duties. Speaker of the House Lisa Ford has led the charge
against Huerta, saying that the last year of his term was illegitimate. A
stroke left the President legally dead and in cryocool for an hour and a
half before his brain functions were fully transferred to a computer. The
amount of memory degradation was never fully revealed. According to the
United North American States' line of succession, if Huerta was considered
dead, then power would transfer to the Vice President and Speaker Ford
would have held the position of Vice President for the last year.?
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 23:33:26 - M.G.
> On Tue, 11 Oct 2011 16:24:53 +0200, Goomich wrote:
>
>> M.G.
>> news:1wroch747gf9u$.1omxwa97prxz$.dlg@40tude.net:
>>
>>
>>> Inna sprawa, że turianie najprawdopodobniej dali by nam popalić w
>>> wojnie pierwszego kontaktu. To byłby raczej jednostronny konflikt
>>> gdyby się przeciągnął :-)
>>
>> Po doświadczeniach z Raknii i Klingonami, pewnie przerobiliby Ziemię na
>> parking.
>
> Takie coś znalazłem w Cerberus Network:
>
> ?The nations of Earth are in suspense tonight as the Systems Alliance hears
> Ford v. Huerta, the first case of a human leader using reconstructive data
> storage to prolong his brain functions and stay physically capable to
> perform his duties. Speaker of the House Lisa Ford has led the charge
> against Huerta, saying that the last year of his term was illegitimate. A
> stroke left the President legally dead and in cryocool for an hour and a
> half before his brain functions were fully transferred to a computer. The
> amount of memory degradation was never fully revealed. According to the
> United North American States' line of succession, if Huerta was considered
> dead, then power would transfer to the Vice President and Speaker Ford
> would have held the position of Vice President for the last year.?
Hear hear!
?Expert witnesses were introduced today in the Systems Alliance trial of
Ford v. Huerta, starting with the petitioner's side. Dr. Samuel Wachhaus
testified today that President Huerta was brain-dead for too long to make a
full recovery. Questioned on Huerta's apparent cognitive health afterward,
Wachhaus testified that the VI ran Huerta's artificial memory so
successfully that it took over his brain functions so that there was no
Huerta anymore. This is not a person with a VI memory, it's a VI with a
partially-organic operating system. The respondent's experts will begin
testimony tomorrow.?
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 15:51:42 - Goomich
news:slrnj98dbk.14na.proteus@pl-test.org:
> Tzn. statek spadł, a sam Shepard nie?
Statek spadł, bo miał dwa lata na to, Sheparda znaleźli prawie, że natychmiast.
> Nie kupuję tego. :)
A jak dorzucę kotka?
images.cheezburger.com/imagestore/2011/10/8/b7732474-0e74-428b-8749-c89ab78d0692.jpg
> Teoria o braku tak gęstej atmosfery jest akceptowalna, ale wciąż
> myślę, że jakieś uszkodzenia powinny wystąpić. No i uszkodzenia na
> skutek *bum*.
Ale własnie twierdzę, że nie zrobił.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 21:41:34 - venioo
> On Sun, 09 Oct 2011 14:29:10 +0200, Goomich wrote:
>
>> You have one message from: M.G.
>>
>>> Spoko, ten co mam z forum powinien wystarczyć, bo jest zbliżony do
>>> tego jak sam wybierałem.
>>
>> Ale to nie jest twój Shepard... znaczy Gerant.
>
> Ale to najbliższy Gerant mojemu.
>
>
yyy - Gerwant OIDP ;P
--
venioo
gg:198909
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 14:22:31 - ToMasz
> W dniu 2011-10-09 11:44, M.G. pisze:
>>
>> Znalazłem trochę zapisów w sieci, coś sobie wybiorę.
>>
>>
>
> Ja wgralem sejwa z 1 i sie zawiodlem. Nie wiem na ile ma to wplyw na
> przebieg fabuly, ale przedmioty z 1 bedace
> super-wypas-w-pyte-dzika-high-end okazaly sie w 2 na starcie gorsze od
> tego co mam w ekwipunku...
o! czy mógłbyś to bardziej rozwinąć? zbroje, miecze, zdolności do
czarowania - nie przydają się? to co na starcie dwójki Gerald dostaje
kałacha? :)
ToMasz
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 14:29:55 - Goomich
> to co na starcie dwójki Gerald
> dostaje kałacha? :)
Triss Merigold.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 19:36:19 - Saiko Kila
>> to co na starcie dwójki Gerald
>> dostaje kałacha? :)
>
> Triss Merigold.
Czyli granatnik i transporter opancerzony (fireball+teleport). Szkoda,
że nie można zawsze mieć pod ręką.
--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 21:44:26 - venioo
> W dniu 09.10.2011 13:09, venioo pisze:
>> W dniu 2011-10-09 11:44, M.G. pisze:
>>>
>>> Znalazłem trochę zapisów w sieci, coś sobie wybiorę.
>>>
>>>
>>
>> Ja wgralem sejwa z 1 i sie zawiodlem. Nie wiem na ile ma to wplyw na
>> przebieg fabuly, ale przedmioty z 1 bedace
>> super-wypas-w-pyte-dzika-high-end okazaly sie w 2 na starcie gorsze od
>> tego co mam w ekwipunku...
> o! czy mógłbyś to bardziej rozwinąć? zbroje, miecze, zdolności do
> czarowania - nie przydają się? to co na starcie dwójki Gerald dostaje
> kałacha? :)
>
Nie. Latasz dalej z gołym hu..m w ręce, ale kurtka niebieskich pasów
jest duuużo lepsza niż *legendarna* zbroja kruka ciężko zdobywana w
jedynce. Po prostu legendarna staje sie z nazwy, a daje ochrony tyle co
zwykłe szmaty :( Mahakamski Sihil ktory wrogów rozpłatywał na pół tu
ledwo nadaje się do podłubania w nosie :(
--
venioo
gg:198909
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-09 21:47:15 - M.G.
[...]
> Nie. Latasz dalej z gołym hu..m w ręce, ale kurtka niebieskich pasów
> jest duuużo lepsza niż *legendarna* zbroja kruka ciężko zdobywana w
> jedynce. Po prostu legendarna staje sie z nazwy, a daje ochrony tyle co
> zwykłe szmaty :( Mahakamski Sihil ktory wrogów rozpłatywał na pół tu
> ledwo nadaje się do podłubania w nosie :(
Właśnie dlatego takie rzeczy powinny znikać. Że Gerant zgubił, ukradziono
mu czy coś. Świat i konsekwencje wyborów pozostają, może umiejętności też.
W Dawn of War to jest fajnie zrobione, bo wchodząc w Chaos Rising na
podstawie save'a z podstawki dodany jest nowy limit poziomów i zachowane
zostają statsy postaci ale sprzęt fabularnie w większości znika.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-11 14:15:13 - M.G.
> Hej!
>
> Skoro wersja 2.0 dwójki jest już dostępna, to może spróbuję do niej
> podejść. Nie zachowałem jednak stanów gry z jedynki. Czy jest jakiś
> generator, w którym mógłbym dokonać ponownie najważniejsze wybory? Ogólnie
> - grałem w większości neutralnie ale wynegocjowałem z Foltestem dobre
> traktowanie nieludzi (dobrze pamiętam?) oraz postanowiłem figlować z Triss,
> a nie Shani.
Ach, już myślałem, że nie będę miał polskiego języka, na szczęście można
ściągnąć z oficjalnej strony :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-12 00:43:52 - Tiber
> Hej!
>
> Skoro wersja 2.0 dwójki jest już dostępna, to może spróbuję do niej
> podejść.
Ech, poczytałem sobie o tych poprawkach/dodatkach w 2.0 i IMO nijak nie
da się tego porównać ze skokiem jakościowym W1EE.
Prawie kupuję już komputer, życzcie mi szczęścia :)
--
Tiber
judelawfan@gmail.com
Bored people are boring people. (Discordian Quotes)
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-12 08:22:01 - M.G.
> Silly, silly M.G. nabazgrału:
>
>> Hej!
>>
>> Skoro wersja 2.0 dwójki jest już dostępna, to może spróbuję do niej
>> podejść.
>
> Ech, poczytałem sobie o tych poprawkach/dodatkach w 2.0 i IMO nijak nie
> da się tego porównać ze skokiem jakościowym W1EE.
Bo w przeciwieńśtwie do dwójki, jedynka była naprawdę niedokończoną grą :-)
EE i 2.0 to tak naprawdę werje 1.0 ;-)
> Prawie kupuję już komputer, życzcie mi szczęścia :)
!
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-12 09:33:35 - Jader
>
> Bo w przeciwieńśtwie do dwójki, jedynka była naprawdę niedokończoną grą :-)
> EE i 2.0 to tak naprawdę werje 1.0 ;-)
Tylko, że jedynkę przeszedłem całą i z przyjemnością bez żadnego patcha,
a do dwójki nie mam ochoty wracać pomimo tegoż. Tak naprawdę, to
bardziej mam ochotę zagrać ponownie w jedynkę i sprawdzić co ten patch
wniósł.
Jader
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-12 10:04:17 - Wojciech Bancer
[...]
>> Skoro wersja 2.0 dwójki jest już dostępna, to może spróbuję do niej
>> podejść.
>
> Ech, poczytałem sobie o tych poprawkach/dodatkach w 2.0 i IMO nijak nie
> da się tego porównać ze skokiem jakościowym W1EE.
>
> Prawie kupuję już komputer, życzcie mi szczęścia :)
Ja sobie kupiłem GF560, by móc się cieszyć tą grą. :)
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-12 14:14:05 - M.G.
> Hej!
>
> Skoro wersja 2.0 dwójki jest już dostępna, to może spróbuję do niej
> podejść. Nie zachowałem jednak stanów gry z jedynki. Czy jest jakiś
> generator, w którym mógłbym dokonać ponownie najważniejsze wybory? Ogólnie
> - grałem w większości neutralnie ale wynegocjowałem z Foltestem dobre
> traktowanie nieludzi (dobrze pamiętam?) oraz postanowiłem figlować z Triss,
> a nie Shani.
>
>
> Pa!
Słuchajcie, jedno pytanie. Właśnie zauważyłem, że ten save, co go
zaimportowałem, dał mi 250 000 orenów (!). Jestem ciągle w prologu więc
może je utracę ale chyba nie chciałbym mieć zbyt ułatwionej gry. Jak to
będzie?
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-13 11:29:06 - M.G.
[...]
> Słuchajcie, jedno pytanie. Właśnie zauważyłem, że ten save, co go
> zaimportowałem, dał mi 250 000 orenów (!). Jestem ciągle w prologu więc
> może je utracę ale chyba nie chciałbym mieć zbyt ułatwionej gry. Jak to
> będzie?
Nikt z Was nie wie? :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-13 13:53:05 - Jader
>> zaimportowałem, dał mi 250 000 orenów (!). Jestem ciągle w prologu więc
>> może je utracę ale chyba nie chciałbym mieć zbyt ułatwionej gry. Jak to
>> będzie?
>
> Nikt z Was nie wie? :-)
Nie kombinuj, przepij.
Jader
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-14 22:11:26 - M.G.
> W dniu 10/13/2011 11:29 AM, M.G. pisze:
>>> zaimportowałem, dał mi 250 000 orenów (!). Jestem ciągle w prologu więc
>>> może je utracę ale chyba nie chciałbym mieć zbyt ułatwionej gry. Jak to
>>> będzie?
>>
>> Nikt z Was nie wie? :-)
>
> Nie kombinuj, przepij.
>
> Jader
Ach, jest naprawdę nieźle, choć jestem dopiero po prologu, w którym
zginąłem chyba ze 30 razy. Gram w Dark Mode i to chyba jest coś, co
uzupełni mi brak Dark Souls na PC :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-14 22:28:33 - Wojciech Bancer
[...]
> Ach, jest naprawdę nieźle, choć jestem dopiero po prologu, w którym
> zginąłem chyba ze 30 razy. Gram w Dark Mode i to chyba jest coś, co
> uzupełni mi brak Dark Souls na PC :-)
A grasz na padzie? :)
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-14 22:38:51 - M.G.
> On 2011-10-14, M.G.
>
> [...]
>
>> Ach, jest naprawdę nieźle, choć jestem dopiero po prologu, w którym
>> zginąłem chyba ze 30 razy. Gram w Dark Mode i to chyba jest coś, co
>> uzupełni mi brak Dark Souls na PC :-)
>
> A grasz na padzie? :)
Pewnie :-) Pełne Dark Souls :-) (w tym przypadku pad się naprawdę dobrze
sprawdza). Grałem trochę w Dark Souls na Eurogamerze i mechanika walki jest
bardzo podobna. Myślę, że REDzi zagrywali się w Demon's Souls w trakcie
robienia drugiego Wieśka. Poza tym - dialogi! No i pięknie jest.
Pojedynek na dziedzińcu przed świątynią (pięciu chłopa), gdy już go
przetrwałem, kombinując z petardami, znakami i unikami, dał mi naprawdę
dużo satysfakcji. Mam jednak nadzieję, że reszta gry nie jest tak potwornie
poprzetykana scenkami i QTE.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-16 15:42:08 - Wojciech Bancer
[...]
> Pojedynek na dziedzińcu przed świątynią (pięciu chłopa), gdy już go
> przetrwałem, kombinując z petardami, znakami i unikami, dał mi naprawdę
> dużo satysfakcji. Mam jednak nadzieję, że reszta gry nie jest tak potwornie
> poprzetykana scenkami i QTE.
Ja też próbuję i z moich obserwacji wynika, że walka na padzie jest dużo
łatwiejsza (łatwiej robić płynne uniki i ataki). Jak rozumiem, że
najwyższego poziomu trudności nie próbujesz jednak? ;-)
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-16 16:07:40 - M.G.
> On 2011-10-14, M.G.
>
> [...]
>
>> Pojedynek na dziedzińcu przed świątynią (pięciu chłopa), gdy już go
>> przetrwałem, kombinując z petardami, znakami i unikami, dał mi naprawdę
>> dużo satysfakcji. Mam jednak nadzieję, że reszta gry nie jest tak potwornie
>> poprzetykana scenkami i QTE.
>
> Ja też próbuję i z moich obserwacji wynika, że walka na padzie jest dużo
> łatwiejsza (łatwiej robić płynne uniki i ataki). Jak rozumiem, że
> najwyższego poziomu trudności nie próbujesz jednak? ;-)
No nie, bo musiałbym już 50 razy zaczynać grę od nowa :-) Ale Dark Mode
chyba ma dokładnie taki sam poziom trudności walki, tylko po śmierci nie
trzeba zaczynać od nowa. Co się nakląłem przy pierwszej królowej endriag,
to moje. Strasznie długo z nią walczyłem, a każdy błąd potencjalnie
śmiertelny, bo bez znaku Quen jeden celny cios i Geralt pada. Na kolejną
będę lepiej przygotowany. Z drugiej strony to jest poziom ustawiony
wyraźnie niesprawiedliwie, bo Geralt byle oprycha musi okładać mieczem
kilka razy, a sam ginie od dwóch - trzech ciosów takiego. W każdym razie
mam nadzieję, że wystarczy mi cierpliwości by dojechać do końca gry w ten
sposób, bo pomieszanie frustracji i radości z takiego grania jest
niesamowite.
Póki co jestem zachwycony. Nawet tym jak rozwiązano ekrany ładowania
pomiędzy lokacjami i jak to wszystko ładnie działa. Tym, że jeśli mam ubić
potwory, to sobie je muszę znaleźć w lesie, po którym naprawdę strach
chodzić. Tym, jak endriagi cichutko spełzają z drzew. Jak nekkery
błyskawicznie szarżują w grupie. Jak silne są zwykłe utpoce. Jak trzeba się
ogólnie namęczyć ze znakami, olejami, petardami i miejscami mocy by coś z
tego było.
Odpaliłem jakieś wideo z rozgrywki w część pierwszą i nie mogę uwerzyć jaki
postęp zrobili.
Poza tym - picie w samotności jest jak sranie w towarzystwie :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-16 16:43:54 - Wojciech Bancer
[...]
>> Ja też próbuję i z moich obserwacji wynika, że walka na padzie jest dużo
>> łatwiejsza (łatwiej robić płynne uniki i ataki). Jak rozumiem, że
>> najwyższego poziomu trudności nie próbujesz jednak? ;-)
>
> No nie, bo musiałbym już 50 razy zaczynać grę od nowa :-) Ale Dark Mode
> chyba ma dokładnie taki sam poziom trudności walki, tylko po śmierci nie
> trzeba zaczynać od nowa. Co się nakląłem przy pierwszej królowej endriag,
> to moje. Strasznie długo z nią walczyłem, a każdy błąd potencjalnie
> śmiertelny, bo bez znaku Quen jeden celny cios i Geralt pada. Na kolejną
> będę lepiej przygotowany. Z drugiej strony to jest poziom ustawiony
> wyraźnie niesprawiedliwie, bo Geralt byle oprycha musi okładać mieczem
> kilka razy, a sam ginie od dwóch - trzech ciosów takiego. W każdym razie
> mam nadzieję, że wystarczy mi cierpliwości by dojechać do końca gry w ten
> sposób, bo pomieszanie frustracji i radości z takiego grania jest
> niesamowite.
A do jaskiń już wszedłeś? :)
> Póki co jestem zachwycony. Nawet tym jak rozwiązano ekrany ładowania
> pomiędzy lokacjami i jak to wszystko ładnie działa. Tym, że jeśli mam ubić
> potwory, to sobie je muszę znaleźć w lesie, po którym naprawdę strach
> chodzić. Tym, jak endriagi cichutko spełzają z drzew. Jak nekkery
> błyskawicznie szarżują w grupie. Jak silne są zwykłe utpoce. Jak trzeba się
> ogólnie namęczyć ze znakami, olejami, petardami i miejscami mocy by coś z
> tego było.
No ale to się trochę kłóci z tym jakim zabijaką jest wiedżmin.
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-16 16:57:23 - M.G.
> On 2011-10-16, M.G.
>
> [...]
>
>>> Ja też próbuję i z moich obserwacji wynika, że walka na padzie jest dużo
>>> łatwiejsza (łatwiej robić płynne uniki i ataki). Jak rozumiem, że
>>> najwyższego poziomu trudności nie próbujesz jednak? ;-)
>>
>> No nie, bo musiałbym już 50 razy zaczynać grę od nowa :-) Ale Dark Mode
>> chyba ma dokładnie taki sam poziom trudności walki, tylko po śmierci nie
>> trzeba zaczynać od nowa. Co się nakląłem przy pierwszej królowej endriag,
>> to moje. Strasznie długo z nią walczyłem, a każdy błąd potencjalnie
>> śmiertelny, bo bez znaku Quen jeden celny cios i Geralt pada. Na kolejną
>> będę lepiej przygotowany. Z drugiej strony to jest poziom ustawiony
>> wyraźnie niesprawiedliwie, bo Geralt byle oprycha musi okładać mieczem
>> kilka razy, a sam ginie od dwóch - trzech ciosów takiego. W każdym razie
>> mam nadzieję, że wystarczy mi cierpliwości by dojechać do końca gry w ten
>> sposób, bo pomieszanie frustracji i radości z takiego grania jest
>> niesamowite.
>
> A do jaskiń już wszedłeś? :)
Tak :-)
>> Póki co jestem zachwycony. Nawet tym jak rozwiązano ekrany ładowania
>> pomiędzy lokacjami i jak to wszystko ładnie działa. Tym, że jeśli mam ubić
>> potwory, to sobie je muszę znaleźć w lesie, po którym naprawdę strach
>> chodzić. Tym, jak endriagi cichutko spełzają z drzew. Jak nekkery
>> błyskawicznie szarżują w grupie. Jak silne są zwykłe utpoce. Jak trzeba się
>> ogólnie namęczyć ze znakami, olejami, petardami i miejscami mocy by coś z
>> tego było.
>
> No ale to się trochę kłóci z tym jakim zabijaką jest wiedżmin.
I tak i nie. Tzn. Geralt jest zabijaką jeśli gracz jest zabijaką.
Ostatecznie mój ubił już dziesiątki bestii i ludzi ;-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-16 21:14:45 - Wojciech Bancer
[...]
>> A do jaskiń już wszedłeś? :)
> Tak :-)
I też zginąłeś ze 30 razy? :)
>> No ale to się trochę kłóci z tym jakim zabijaką jest wiedżmin.
>
> I tak i nie. Tzn. Geralt jest zabijaką jeśli gracz jest zabijaką.
> Ostatecznie mój ubił już dziesiątki bestii i ludzi ;-)
Ja mam mieszane uczucia. Z jednej strony tryb jest trudniejszy, ale
jak zacząłem grać na mroczno i padem, to... wspomnianą przez Ciebie
piątkę z prologu przeszedłem za pierwszym razem, podczas gdy
klawiaturowo na normalnym się męczyłem. :)
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-16 21:23:14 - Goomich
> Ja mam mieszane uczucia. Z jednej strony tryb jest trudniejszy, ale
> jak zacząłem grać na mroczno i padem, to... wspomnianą przez Ciebie
> piątkę z prologu przeszedłem za pierwszym razem, podczas gdy
> klawiaturowo na normalnym się męczyłem. :)
Ale wiedziałeś wtedy o unikach, sosach i eliksirach tyle co teraz?
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-16 23:10:44 - Wojciech Bancer
[...]
>> Ja mam mieszane uczucia. Z jednej strony tryb jest trudniejszy, ale
>> jak zacząłem grać na mroczno i padem, to... wspomnianą przez Ciebie
>> piątkę z prologu przeszedłem za pierwszym razem, podczas gdy
>> klawiaturowo na normalnym się męczyłem. :)
>
> Ale wiedziałeś wtedy o unikach, sosach i eliksirach tyle co teraz?
Nie, ale teraz też nie używałem pełnej kombinacji wszystkiego.
Najbardziej pomogła dynamika i płynność manewrów cios + odskok,
którą mi łatwiej osiągnąć na padzie.
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-17 10:13:08 - Goomich
news:slrnj9mi2k.2s9.proteus@pl-test.org:
> Nie, ale teraz też nie używałem pełnej kombinacji wszystkiego.
> Najbardziej pomogła dynamika i płynność manewrów cios + odskok,
> którą mi łatwiej osiągnąć na padzie.
Dynamika dynamiką, ale za pierwszym razem zdobycie balisty w prologu,
było wybitnie frustrującym zadaniem, za to za drugim wszedłem tam niczym
rozgrzany Sihil w masło, które leżało cały dzień na słońcu.
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-16 21:29:56 - M.G.
> On 2011-10-16, M.G.
>
> [...]
>
>>> A do jaskiń już wszedłeś? :)
>> Tak :-)
>
> I też zginąłeś ze 30 razy? :)
Ach... jedyne co by się przydało to jakieś szybsze zmartwychwstanie, bo
te ciągłe loadingi psują płynność rozgrywki. Ale naprawdę - wchodzę w las i
mam pełne gacie. Tak powinno być, to nie piknik. Dodatkowo - tak jak w Dark
Souls, Gerwant powinien krążyć wokół przeciwnika, tzn. ciągle mieć go
przed sobą jeśli go sobie namierzył:
www.youtube.com/watch?v=KJHLyzGfXfU
(gameplay jest naprawdę podobny jeśli chodzi o walkę)
>>> No ale to się trochę kłóci z tym jakim zabijaką jest wiedżmin.
>>
>> I tak i nie. Tzn. Geralt jest zabijaką jeśli gracz jest zabijaką.
>> Ostatecznie mój ubił już dziesiątki bestii i ludzi ;-)
>
> Ja mam mieszane uczucia. Z jednej strony tryb jest trudniejszy, ale
> jak zacząłem grać na mroczno i padem, to... wspomnianą przez Ciebie
> piątkę z prologu przeszedłem za pierwszym razem, podczas gdy
> klawiaturowo na normalnym się męczyłem. :)
Bo jesteś lepszy. Mi druga królowa też szybciej pójdzie (już za pierwszym
razem prawie ją zabiłem :-)). Natomiast ciągle nie mam poczucia, że to jest
trudność na zasadzie bycia nie fair. Tzn. wiem, że jeśli będę bardziej
uważny, to dam radę z czymś, czego teraz nie mogę pokonać.
Zobaczę przy kejranie :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-19 13:02:17 - M.G.
[...]
> Zobaczę przy kejranie :-)
Zapomniałem napisać, że już wiem jak mu odciąć cztery macki tylko nie wiem
co dalej :-)
[Tylko nie podpowiadajcie, tak sobie napisałem]
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-19 13:27:09 - Jader
>
> Zapomniałem napisać, że już wiem jak mu odciąć cztery macki tylko nie wiem
> co dalej :-)
infobot.pl/r/21Dy (spoiler free)
Jader
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-19 19:54:09 - M.G.
> W dniu 10/19/2011 01:02 PM, M.G. pisze:
>>
>> Zapomniałem napisać, że już wiem jak mu odciąć cztery macki tylko nie wiem
>> co dalej :-)
>
> infobot.pl/r/21Dy (spoiler free)
>
> Jader
Ubity. Ale to QTE to się za pierwszym razem tak pojawiło, że nie zauważyłem
:-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-19 19:59:06 - Wojciech Bancer
[...]
>> infobot.pl/r/21Dy (spoiler free)
>> Jader
> Ubity. Ale to QTE to się za pierwszym razem tak pojawiło, że nie zauważyłem
>:-)
Ile razy (przechodziłeś/kląłeś)? ;)
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-19 20:18:06 - M.G.
[...]
>>> infobot.pl/r/21Dy (spoiler free)
>>> Jader
>> Ubity. Ale to QTE to się za pierwszym razem tak pojawiło, że nie zauważyłem
>>:-)
>
> Ile razy (przechodziłeś/kląłeś)? ;)
No myślę, że ponad 20. Dość łatwo było się nauczyć ubijania dwóch lewych
macek ale w przypadku prawych odpowiednie dysponowanie wigorem i pamięć
by zachować sobie energię na Quen, była kluczowa. W trybie mrocznym
praktycznie każde trafienie to śmierć. Zresztą sam znak czasem nie pomagał,
gdy prawe macki postanowiły zagrać w ping-ponga. Pierwsza mnie trafiała,
usuwając ochronę i wyrzucała w stronę drugiej, która tylko czekała :-)
Na szczęście sekwencję końcową przeszedłem za pierwszym razem (znów, bez
Quen bym się nie nie wdrapał na obalony most) i nie musiałem już wracać do
macek :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-21 16:49:11 - M.G.
> On 19 Oct 2011 19:59:06 +0200, Wojciech Bancer wrote:
>
> [...]
>
>>>> infobot.pl/r/21Dy (spoiler free)
>>>> Jader
>>> Ubity. Ale to QTE to się za pierwszym razem tak pojawiło, że nie zauważyłem
>>>:-)
>>
>> Ile razy (przechodziłeś/kląłeś)? ;)
>
> No myślę, że ponad 20. Dość łatwo było się nauczyć ubijania dwóch lewych
> macek ale w przypadku prawych odpowiednie dysponowanie wigorem i pamięć
> by zachować sobie energię na Quen, była kluczowa. W trybie mrocznym
> praktycznie każde trafienie to śmierć. Zresztą sam znak czasem nie pomagał,
> gdy prawe macki postanowiły zagrać w ping-ponga. Pierwsza mnie trafiała,
> usuwając ochronę i wyrzucała w stronę drugiej, która tylko czekała :-)
>
> Na szczęście sekwencję końcową przeszedłem za pierwszym razem (znów, bez
> Quen bym się nie nie wdrapał na obalony most) i nie musiałem już wracać do
> macek :-)
Ech, człowiek myśli, że jest twardy, a tu Leto.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-24 10:34:00 - Jader
>
> Ech, człowiek myśli, że jest twardy, a tu Leto.
Nie jeden przeciwnik PZPN miał prawie te same przemyślenia :)
Jader
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-01 12:14:23 - M.G.
> W dniu 10/21/2011 04:49 PM, M.G. pisze:
>>
>> Ech, człowiek myśli, że jest twardy, a tu Leto.
>
> Nie jeden przeciwnik PZPN miał prawie te same przemyślenia :)
>
> Jader
Drugi akt, droga Roche'a. Nadal jest pięknie, intryga się rozwija. Wojna,
zdrada, sojusze, królowie, cesarstwo, magowie, królobójcy, klątwa, porwana
Triss. Ale i tak najbardziej martwię się tym, że nie mogę znaleźć
ostatniego ciała w zleceniu na zgnilce :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-01 12:34:11 - Goomich
> Drugi akt, droga Roche'a. Nadal jest pięknie, intryga się rozwija.
> Wojna, zdrada, sojusze, królowie, cesarstwo, magowie, królobójcy,
> klątwa, porwana Triss. Ale i tak najbardziej martwię się tym, że nie
> mogę znaleźć ostatniego ciała w zleceniu na zgnilce :-)
To te co musisz spalić?
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-01 13:49:42 - Wojciech Bancer
[...]
> Drugi akt, droga Roche'a. Nadal jest pięknie, intryga się rozwija. Wojna,
> zdrada, sojusze, królowie, cesarstwo, magowie, królobójcy, klątwa, porwana
> Triss. Ale i tak najbardziej martwię się tym, że nie mogę znaleźć
> ostatniego ciała w zleceniu na zgnilce :-)
Ja (teraz grając Mrocznie) się błąkam po Flotsam, szukając cholernego
czwartego gniazda Nekkerów... :). Swoją drogą, to jak rozwijasz Garwenta?
Ja tym razem poszedłem raczej w stronę rozwoju znaków, a nie zdolności
bojowych.
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-18 01:40:55 - Tiber
> Poza tym - picie w samotności jest jak sranie w towarzystwie :-)
To cos mówisz to jest jakasąść bzdurawa wierautna.
--
Tiber
judelawfan@gmail.com
The Eleventh Commandment: Thou shalt
not get caught. (Discordian Quotes)
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-10-18 09:35:52 - M.G.
> Silly, silly M.G. nabazgrału:
>
>> Poza tym - picie w samotności jest jak sranie w towarzystwie :-)
>
> To cos mówisz to jest jakasąść bzdurawa wierautna.
To Zoltan.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-01 12:42:52 - M.G.
> You have one message from: M.G.
>
>> Drugi akt, droga Roche'a. Nadal jest pięknie, intryga się rozwija.
>> Wojna, zdrada, sojusze, królowie, cesarstwo, magowie, królobójcy,
>> klątwa, porwana Triss. Ale i tak najbardziej martwię się tym, że nie
>> mogę znaleźć ostatniego ciała w zleceniu na zgnilce :-)
>
> To te co musisz spalić?
Tak. Znalazłem te przy wozie i przy kaedweńskim obozowisku, które ciągle
napadane jest przez zgnilce. Znalazłem też te na drodze do lasu. I
przysiągłbym, że spaliłem ich łącznie 9 ale nie jestem pewien.
Ale nie proszę o pomoc, spoko, znajdę sobie :-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-01 12:50:01 - Goomich
> On Tue, 01 Nov 2011 12:34:11 +0100, Goomich wrote:
>
>> You have one message from: M.G.
>>
>>> Drugi akt, droga Roche'a. Nadal jest pięknie, intryga się rozwija.
>>> Wojna, zdrada, sojusze, królowie, cesarstwo, magowie, królobójcy,
>>> klątwa, porwana Triss. Ale i tak najbardziej martwię się tym, że
>>> nie mogę znaleźć ostatniego ciała w zleceniu na zgnilce :-)
>>
>> To te co musisz spalić?
>
> Tak. Znalazłem te przy wozie i przy kaedweńskim obozowisku, które
> ciągle napadane jest przez zgnilce. Znalazłem też te na drodze do
> lasu. I przysiągłbym, że spaliłem ich łącznie 9 ale nie jestem
> pewien.
>
> Ale nie proszę o pomoc, spoko, znajdę sobie :-)
Świetne zadanie, bardzo dobrze uczy mapy. :)
Jest pewna reguła w przypadku tych ciał... :)
Zawsze są trzy w jednym miejscu...
Ostatnie leży pod drzewem. :D
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-01 14:35:49 - M.G.
> On 2011-11-01, M.G.
>
> [...]
>
>> Drugi akt, droga Roche'a. Nadal jest pięknie, intryga się rozwija. Wojna,
>> zdrada, sojusze, królowie, cesarstwo, magowie, królobójcy, klątwa, porwana
>> Triss. Ale i tak najbardziej martwię się tym, że nie mogę znaleźć
>> ostatniego ciała w zleceniu na zgnilce :-)
>
> Ja (teraz grając Mrocznie) się błąkam po Flotsam, szukając cholernego
> czwartego gniazda Nekkerów... :). Swoją drogą, to jak rozwijasz Garwenta?
> Ja tym razem poszedłem raczej w stronę rozwoju znaków, a nie zdolności
> bojowych.
Głównie szermierka z domieszką znaków. Póki co kombinacja aard + quen +
uniki daje najbardziej radę. Quen na drugim poziomie blokuje już dwa silne
ciosy, więc powoli walka staje się dość prosta.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-01 14:41:07 - Wojciech Bancer
[...]
>> Ja (teraz grając Mrocznie) się błąkam po Flotsam, szukając cholernego
>> czwartego gniazda Nekkerów... :). Swoją drogą, to jak rozwijasz Garwenta?
>> Ja tym razem poszedłem raczej w stronę rozwoju znaków, a nie zdolności
>> bojowych.
>
> Głównie szermierka z domieszką znaków. Póki co kombinacja aard + quen +
> uniki daje najbardziej radę. Quen na drugim poziomie blokuje już dwa silne
> ciosy, więc powoli walka staje się dość prosta.
Ja chyba stosuję bardziej kombinację Yrden + Quen.
Yrden jednak zatrzymuje i pozwala na kilka silnych ciosów.
Królowe Endriag załatwiłem praktycznie samym Yrdenem + olejem na krwawienie,
bez żadnego wsparcia ze strony petard/pułapek.
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-07 13:44:33 - Wojciech Bancer
[...]
> Głównie szermierka z domieszką znaków. Póki co kombinacja aard + quen +
> uniki daje najbardziej radę. Quen na drugim poziomie blokuje już dwa silne
> ciosy, więc powoli walka staje się dość prosta.
Pokonałem Letho! Jestem w II Akcie! :D
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-05 21:49:28 - M.G.
> You have one message from: M.G.
>
>> On Tue, 01 Nov 2011 12:34:11 +0100, Goomich wrote:
>>
>>> You have one message from: M.G.
>>>
>>>> Drugi akt, droga Roche'a. Nadal jest pięknie, intryga się rozwija.
>>>> Wojna, zdrada, sojusze, królowie, cesarstwo, magowie, królobójcy,
>>>> klątwa, porwana Triss. Ale i tak najbardziej martwię się tym, że
>>>> nie mogę znaleźć ostatniego ciała w zleceniu na zgnilce :-)
>>>
>>> To te co musisz spalić?
>>
>> Tak. Znalazłem te przy wozie i przy kaedweńskim obozowisku, które
>> ciągle napadane jest przez zgnilce. Znalazłem też te na drodze do
>> lasu. I przysiągłbym, że spaliłem ich łącznie 9 ale nie jestem
>> pewien.
>>
>> Ale nie proszę o pomoc, spoko, znajdę sobie :-)
>
> Świetne zadanie, bardzo dobrze uczy mapy. :)
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Jest pewna reguła w przypadku tych ciał... :)
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Zawsze są trzy w jednym miejscu...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Ostatnie leży pod drzewem. :D
Ta, odkryłem :-)
No i Henselt. Nie mogłem się zdecydować co z nim zrobić, więc
przeprowadziłem losowanie padem. Przeżył. Ale skłaniałem się ku zabiciu. Z
jednej strony - to ostatni silny władca północy, a z drugiej - czy pod
panowaniem Nilfgaardu byłoby tak źle? Byle Kovir i Poviss zachował
suwerenność, bo to chyba najbardziej oświecone miejsce w świecie Gerwanta.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-01 15:53:07 - M.G.
> On 2011-11-01, M.G.
>
> [...]
>
>>> Ja (teraz grając Mrocznie) się błąkam po Flotsam, szukając cholernego
>>> czwartego gniazda Nekkerów... :). Swoją drogą, to jak rozwijasz Garwenta?
>>> Ja tym razem poszedłem raczej w stronę rozwoju znaków, a nie zdolności
>>> bojowych.
>>
>> Głównie szermierka z domieszką znaków. Póki co kombinacja aard + quen +
>> uniki daje najbardziej radę. Quen na drugim poziomie blokuje już dwa silne
>> ciosy, więc powoli walka staje się dość prosta.
>
> Ja chyba stosuję bardziej kombinację Yrden + Quen.
> Yrden jednak zatrzymuje i pozwala na kilka silnych ciosów.
> Królowe Endriag załatwiłem praktycznie samym Yrdenem + olejem na krwawienie,
> bez żadnego wsparcia ze strony petard/pułapek.
Bo na nie (tak jak na krabopająki), wystarczy aard, cios, cios, cios. Kombo
ostateczne. Jakże głupio się czułem gdy to odkryłem.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-07 18:33:15 - M.G.
> On 2011-11-01, M.G.
>
> [...]
>
>> Głównie szermierka z domieszką znaków. Póki co kombinacja aard + quen +
>> uniki daje najbardziej radę. Quen na drugim poziomie blokuje już dwa silne
>> ciosy, więc powoli walka staje się dość prosta.
>
> Pokonałem Letho! Jestem w II Akcie! :D
A ja właśnie skończyłem grę :-) W miarę rozwoju znaków, szermierki grupowej
i zwiększania wigoru (jak to brzmi!) było coraz łatwiej.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Nawet smoka pokonałem dość szybko. Niemniej najważniejszy moment, końcówka,
rozwiązana została mistrzowsko. To, że nie musiałem w ogóle walczyć z Letho
tylko mogłem się z nim po prostu napić wódki i pogadać, nie dość, że
złamało silną konwencję w grach (ostatecznie to był główny antagonista!),
to jeszcze po prostu mnie rozczuliło. A ja nie chciałem z nim walczyć.
Czekam na trójkę, bo co jak co ale do Nilfgaardu bym się wybrał. Do Koviru
zresztą też. Trzeba odnaleźć Yennefer.
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-16 00:06:44 - Wojciech Bancer
[...]
>>> Głównie szermierka z domieszką znaków. Póki co kombinacja aard + quen +
>>> uniki daje najbardziej radę. Quen na drugim poziomie blokuje już dwa silne
>>> ciosy, więc powoli walka staje się dość prosta.
>>
>> Pokonałem Letho! Jestem w II Akcie! :D
>
> A ja właśnie skończyłem grę :-) W miarę rozwoju znaków, szermierki grupowej
> i zwiększania wigoru (jak to brzmi!) było coraz łatwiej.
Tru. Właśnie też skończyłem :-)
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
> .
>
>
> Nawet smoka pokonałem dość szybko.
A weź. Gad mnie wkurzył na maksa. Monontonna walka jak nigdy.
Tylko teraz nie wiem za jaką grę się następną zabrać. :)
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-16 08:31:44 - M.G.
> On 2011-11-07, M.G.
>
> [...]
>
>>>> Głównie szermierka z domieszką znaków. Póki co kombinacja aard + quen +
>>>> uniki daje najbardziej radę. Quen na drugim poziomie blokuje już dwa silne
>>>> ciosy, więc powoli walka staje się dość prosta.
>>>
>>> Pokonałem Letho! Jestem w II Akcie! :D
>>
>> A ja właśnie skończyłem grę :-) W miarę rozwoju znaków, szermierki grupowej
>> i zwiększania wigoru (jak to brzmi!) było coraz łatwiej.
>
> Tru. Właśnie też skończyłem :-)
>
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>> .
>>
>>
>> Nawet smoka pokonałem dość szybko.
>
> A weź. Gad mnie wkurzył na maksa. Monontonna walka jak nigdy.
> Tylko teraz nie wiem za jaką grę się następną zabrać. :)
Alfabetycznie to chyba World of Warcraft ;-)
--
M.G.
Re: Wiedźmak - generator stanów gry?
2011-11-16 10:41:19 - Goomich
>> Tylko teraz nie wiem za jaką grę się następną zabrać. :)
> Alfabetycznie to chyba World of Warcraft ;-)
Chyba of Tanks. :P
--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.