|
|
|
|
|
|
|
Stacje TVP3 z nowymi oprawami. ,,Będziemy uspójniać antenę"
TVP3 Warszawa i TVP3 Opole wdrożyły nową oprawę graficzną. Jakub Sito, dyrektor stołecznego ośrodka Telewizji Polskiej informuje Wirtualnemedia.pl, że w przypadku jego stacji odbywa się to stopniowo i część propozycji jeszcze czeka na zmiany. - Będziemy uspójniać antenę, aby wszystko pasowało do siebie. Na przykład starsze formaty - tłumaczy. więcej
|
Koncesje od KRRiT mogą być droższe. Nawet 40 mln zł za emisję w DVB-T2
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski po raz kolejny podniósł maksymalne pułapy opłat koncesyjnych. W 2025 roku zgoda na nadawanie w ogólnopolskim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej nie może być droższa niż 39,7 mln zł. W praktyce KRRiT oczekuje połowę mniejszych sum, ale wysokość tej opłaty rośnie. więcej
|
Prawie 150 tys. widzów ,,Wiadomości" we wPolsce24.pl. Serwis TV Republika daleko z przodu
Telewizja wPolsce24.pl (Fratria) w pierwszym dniu emisji miała 0,74 proc. udziału w rynku, zaś pierwsze wydanie ,,Wiadomości" zgromadziło ponad 142 tys. widzów. Jednak to wydłużony serwis Republiki ,,Dzisiaj" miał tego dnia kilka razy więcej widzów. więcej
|
Polsat jesienią bez kultowego serialu paradokumentalnego
Telewizja Polsat nie zaplanowała w jesiennej ramówce nowego sezonu serialu paradokumentalnego ,,Trudne sprawy". Stacja ma jednak gotowe odcinki produkcji, które zamierza pokazać w przyszłości. więcej
|
Wydawca przeszedł z Polsatu do TVP Info
Pracę w TVP Info jako wydawca anteny zaczął Marcin Cieślak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. poprzednio pracował w Telewizji Polskiej, a wcześniej m.in. z RMF FM i grupą TVN. więcej
|
TVP wybrała kolejne agencje do promocji jej ramówki
Telewizja Polska rozstrzygnęła kolejne części przetargu na działania reklamowe promujące jej jesienną ofertę. Tym razem do współpracy wybrała Media Group i Ströer Polska. więcej
|
Była gwiazda sportu z cyklem w śniadaniówce Republiki
Medalistka igrzysk olimpijskich w windsurfingu Zofia Klepacka prowadzi cykl ,,Rozmowy z mistrzem" w programie śniadaniowym Telewizji Republika. więcej
|
Sydney Sweeney wpada w euforię z powodu powrotu ,,Euforii"
Wielokrotnie przekładane zdjęcia do trzeciego sezonu hitu HBO ,,Euforia" rozpoczynają się w styczniu, a gwiazda Sydney Sweeney, która gra Cassie Howard, już teraz podkreśla, że nie może się doczekać pracy nad nowymi odcinkami serialu. więcej
|
Była reporterka TVP Info w nowej stacji. Mówi o pogodzie
Na antenie telewizji wPolsce24 jako prezenterka pogody zadebiutowała Łucja Nalewajk. Poprzednio współpracowała z programem ,,W tyle wizji" emitowanym w TVP Info. więcej
|
ERC - event nie tylko kosmicznej przyszłości. Cały biznes może na nim skorzystać - ERC jest uznawany przez zawodników za najtrudniejszy tego typu konkurs na świecie. I najbardziej prestiżowy - mówi Łukasz Wilczyński, pomysłodawca European Rover Challenge. Organizowane od 10 lat wydarzenie to nie tylko zawody marsjańskich łazików, ale też strefa wystawców i konferencja skierowana do biznesu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ta fundacja o. Rydzyka też dostała mniej darowizn. Ale wyszła na plus
W 2023 roku Fundacja Nasza Przyszłość, związana z uczelnią ojca Tadeusza Rydzyka, zanotowała spadek przychodów o jedną piątą, głównie wskutek dużo niższych wpłat z 1,5 proc. podatku. Mimo to osiągnęła zysk, bo koszty operacyjne obcięła prawie o połowę. więcej
|
|
Polski nadawca telewizyjny chce koncesji radiowych. ,,To również misja"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała listę podmiotów zainteresowanych nadawaniem w FM w sześciu lokalizacjach. W czterech konkursach dotyczących województwa zachodniopomorskiego bierze udział Grupa MWE Networks, znana z rynku telewizyjnego. - To nie tylko biznes, ale również misja - zapewnia Wirtualnemedia.pl Karol Warda, wiceszef firmy. więcej
|
|
Nowe audycje i głosy w radiowej Jedynce. "Nie przeprowadzamy rewolucji"
Jesienią w radiowej Jedynce na słuchaczy czekać będzie kilka nowości. Na antenie zadebiutują nowe audycje - m.in. "Folder Ulubione" Uli Kaczyńskiej i nowe radiowe głosy - do zespołu dołączą Paweł Sito i Marcin Sobesto. Powrócą także pozycje znane fanom rozgłośni m.in. audycja "Motywy" Agaty Passent i Rafała Sławonia. więcej
|
|
Reporter odszedł z ,,19.30". Dołączył do Radia 357
Michał Trantau, do niedawna reporter programu 19:30 w TVP, przeszedł do Radia 357. Dziennikarz dołączył do zespołu popołudniowej audycji. więcej
|
|
Polskie Radio z nowym szefem portalu. To były dyrektor Grupy Eurozet
Tomasz Sofuł dołącza do Polskiego Radia jako dyrektor portalu. Poprzednio pracował jako dyrektor online w Grupie Eurozet. więcej
|
|
Nowa dziennikarka w zespole podcastowym TOK FM
Anna Kiedrzynek dołączyła do zespołu podcastowego Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory). Będzie tworzyć podcastowe cykle dokumentalne i reporterskie. więcej
|
|
Nowe odcinki ,,Eska Reakcje" na YouTubie
Radio Eska rusza na YouTubie z kolejną odsłoną cyklu "Eska Reakcje". Tym razem znane teledyski czy fragmenty filmów będą komentować przedstawiciele trzech pokoleń, choć w najnowszej serii internetowego programu nie zabraknie także muzycznych gwiazd. więcej
|
|
|
|
|
Co dalej ze spółką GPW DAI? Giełda ujawnia plany
Spółka GPW DAI, która pracuje nad platformą przeznaczoną do kompleksowej obsługi transakcji na rynku mediowym, związanych z dynamiczną podmianą reklam (DAI) ma wkrótce rozpocząć działalność biznesową. więcej
|
22,5 tys. reklam firm energetycznych przez trzy miesiące. Najwięcej wydaje Orlen
Od maja do lipca br. na reklamy bezpośrednie firmy energetyczne wydały blisko 41 mln zł. Liderem wydatków reklamowych był Orlen, który zainwestował ponad 25,7 mln zł, trzykrotnie przewyższając budżet PGE - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Głównym wątkiem w reklamach tych koncernów stała się zielona energia, podkreślając ich zaangażowanie w promowanie odnawialnych źródeł więcej
|
Nowy duet szefów kreatywnych w agencji oS3
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej One House. Obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji. więcej
|
TVP wybrała kolejne agencje do promocji jej ramówki
Telewizja Polska rozstrzygnęła kolejne części przetargu na działania reklamowe promujące jej jesienną ofertę. Tym razem do współpracy wybrała Media Group i Ströer Polska. więcej
|
Kancelaria premiera szuka firmy badawczej
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ruszyła z przetargiem na ilościowe i jakościowe badania społeczne - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Wybrana firma będzie pracować dla niej rok. więcej
|
Lidl oficjalnym partnerem piłkarskich rozgrywek
Sieć sklepów Lidl Lidl została oficjalnym partnerem rozgrywek Ligi Europy oraz Ligi Konferencji na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Partnerstwo to kontynuacja współpracy po UEFA Euro 2024. więcej
|
Małgorzata Socha została ambasadorką suplementów diety
Aktorka Małgorzata Socha, znana m.in. z serialu "Przyjaciółki" w Polsacie, ma nowy kontrakt reklamowy. Została ambasadorką marki Olimp Collagen (Olimp Labs). Socha do niedawna reklamowała sieć Agata Meble. więcej
|
x-kom zwolnił kobietę zaraz po urlopie macierzyńskim. Właściciel tłumaczy
Kobieta pracująca w sieci sklepów elektronicznych x-kom opisała, że zwolniono ją pierwszego dnia po powrocie z urlopu macierzyńskiego. - Takie historie zdążają się u nas niezwykle rzadko, albo wcale - stwierdził szef i właściciel x-komu Michał Świerczewski, wyjaśniając, że stanowisko, które zajmowała kobiet, zlikwidowano już ponad roku temu w ramach reorganizacji. więcej
|
Zenek Martyniuk reklamuje kolejną sieć sklepów
Sieć sklepów Delikatesy Centrum (należy do Eurocashu) rozpoczęła serię promocji cenowych pod hasłem ,,Disco promo". W kampanii reklamowej, której gwiazdą jest piosenkarz Zenek Martyniuk, znów odwołuje się do konkurentów: Lidla i Biedronki. więcej
|
Magdalena Różczka i jej awatarka w kampanii VeloBanku
W najnowszej kampanii VeloBanku, promującej kredyt gotówkowy VeloFotka główne role zagrały: aktorka Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI. więcej
|
Wielka Stopa reklamuje Ciacha od Łowicza
Marka Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków popularnych deserów: Sernika na zimno z malinami oraz Kruchego ciasta ze śliwkami. więcej
|
Adam Małysz kusi promocjami w reklamie banku
Bank Pocztowy wprowadza nowe promocje, które wspiera kampanią marketingową z udziałem Adama Małysza, utytułowanego skoczka narciarskiego i wieloletniego ambasadora Banku Pocztowego. więcej
|
Parówkożercy reklamują markę Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców. Towarzyszy jej konkurs, w którym do wygrania jest prywatna impreza z food truckiem pełnym hot dogów i innych przysmaków. więcej
|
Sigma Bis wygrała przetarg na kampanię społeczną
Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do PZU i Orlenu wygrała przetarg na obsługę mediową kampanii społecznej pod hasłem "Wyprostuj Spojrzenie". więcej
|
Audi z nowym szefem ds. sprzedaży i marketingu
Po trzech latach Marco Schubert powraca do Audi i zostaje nowym członkiem zarządu ds. sprzedaży i marketingu. Zastąpi Hildegard Wortmann, która opuściła zarząd Audi po pięciu latach, na własne życzenie i za obopólną zgodą. Jednocześnie Wortmann opuści swoją rolę w Rozszerzonym Komitecie Wykonawczym Grupy Volkswagen. więcej
|
"Turbodopalanie na studia" - innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowywięcej |
|
|
Były wicenaczelny Money.pl pokieruje nowym serwisem biznesowym
Damian Szymański, dotąd zastępca redaktora naczelnego w Money.pl (Grupa Wirtualna Polska), dołączy w październiku do zespołu Android.com.pl, gdzie odpowiedzialny będzie za rozwój sekcji finanse oraz docelowo za nowy serwis biznesowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zespole sprzedażowym Android.com.pl znalazła się też Anna Szczepańska. więcej
|
Nowy program w Kanale Zero. Prowadzi dziennikarz ,,Do Rzeczy"
Łukasz Zboralski prowadzi nowy cykl w Kanale Zero ,,Drogowe Zero". Zboralski to dziennikarz ,,Do Rzeczy" oraz szef portalu brd24.pl. więcej
|
Wirtualna Polska bez business ownera strony głównej
Tomasz Michalski, buinsess owner strony głównej w spółce Wirtualna Polska Media, odszedł z firmy. Nie ujawnia na razie nowego miejsce pracy. więcej
|
Za serwis "Halo tu Polsat" odpowiada była redaktorka naczelna z grupy WP
Beata Maj dołączyła do portalu Interia.pl, gdzie odpowiada za serwis WWW nowej śniadaniówki Polsatu. Wcześniej pracowała m.in. w Wirtualnej Polsce, gdzie kierowała obszarem kultury oraz show-biznesu. więcej
|
Co nas czeka w finale czwartego sezonu ,,Emily w Paryżu" od Netfliksa?
Druga połowa sezonu czwartego ,,Emily w Paryżu" zadebiutuje 12 września. Wiemy, że główna bohaterka wybierze się na rzymskie wakacje, czyli nastąpi zmiana dekoracji i podróż w nowym kierunku. A co będzie działo się z najlepszą przyjaciółką Emily, Mindy? więcej
|
Kolejne przejście z ,,Pulsu Biznesu" do nowego serwisu XYZ
Do zespołu przygotowującego nowy portal XYZ, którym zarządza były naczelny ,,Pulsu Biznesu" Grzegorz Nawacki, dołączyła dziennikarka Małgorzata Grzegorczyk. Poprzednio przez ponad 25 lat pracowała w ,,Pulsie Biznesu". więcej
|
,,Vogue Polska" liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty ,,Vogue Polska", których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowywięcej |
|
|