|
|
|
|
|
|
|
Jak Republika i wPolsce24 przekazują informacje? Jest raport Demagoga
Stowarzyszenie Demagog opublikowało raport ,,Prawdziwe polskie wiadomości, czyli jak Republika i wPolsce24 opowiadają o świecie". Co wynika z analizy ekspertów? - Obie stacje starają się za pomocą konkretnych słów opisywać na swój sposób działalność rządu Donalda Tusk, który jest przedstawiany jako ,,przywódca zbrodniczego reżimu" - głosi opracowanie. więcej
|
Canal+ Polska rozważa rebranding jednego z kanałów
Canal+ 4K Ultra HD może w przyszłości zmienić nazwę i profil. - Rozważamy rebranding tego kanału, ale decyzje nie zostały jeszcze podjęte - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej
|
Na MUX-8 mają trafić aplikacje HbbTV polskiego nadawcy
Nadawany na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej kanał ViDoc TV zamierza zainwestować w usługi HbbTV. Leszek Kułak, przewodniczący Red Carpet Media Group informuje Wirtualnemedia.pl, że chodzi m.in. o serwis streamingowy redgo.film i reklamy adresowalne. więcej
|
Toruń szykuje się do sylwestra Polsatu. Disco polo kością niezgody
Władze Torunia przygotowują się do sylwestrowej imprezy, którą organizują wspólnie z Polsatem. Pod koniec grudnia ma ruszyć budowa sceny, na której według doniesień lokalnych mediów, ma wystąpić kilkudziesięciu artystów. Kością niezgody wśród radnych są jednak występy artystów disco polo. więcej
|
Za nami finał ,,Kuchennych rewolucji". Ilu widzów oglądało program Magdy Gessler?
29. sezon ,,Kuchennych rewolucji" oglądało w TVN średnio 904 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Mimo iż program z Magdą Gessler stracił widzów, stacja TVN wciąż jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Trwają zdjęcia do kolejnego sezonu. więcej
|
Były naczelny dzienników Polska Press w Telewizji Republika
Współpracę z Telewizją Republika zaczął Arkadiusz Rogowski, w ostatnich latach związany z Polska Press i TVP3 Rzeszów. więcej
|
,,Piernikowe serce" nowym filmem świątecznym. Koprodukuje go TVP
,,Piernikowe serce" to komedia familijna inspirowana książką ,,Marcepanowa miłość" Agnieszki Lis. W świątecznej koprodukcji TVP zagrają Olga Bołądź, Małgorzata Socha, Katarzyna Żak, Stefan Pawłowski, Mikołaj Roznerski i Barbara Kurdej-Szatan. więcej
|
Dziennikarz sportowy w telewizji wPolsce24
Łukasz Ciona nawiązał współpracę z telewizją wPolsce24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz sportowy ma pracować w roli reportera. więcej
|
Zmiany w emisji programu ,,Unboxing - Wielkie otwarcie"
Dwa ostatnie odcinki programu ,,Unboxing - Wielkie otwarcie" zaplanowano na antenie TVN w innym niż dotychczasowe paśmie. więcej
|
Cyfrowy Polsat: nie odczuwamy skutków wymiany praw sportowych
Choć klienci usług Cyfrowego Polsatu stracili dostęp do meczów Ligi Mistrzów i PKO BP Ekstraklasy, to firma pozyskała szereg nowych praw sportowych i nie odnotowuje znaczącego odpływu abonentów. - Nie odczuwamy tutaj w ramach Polsat Box i Polsat Box Go skutków wymiany praw - mówił podczas telekonferencji Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu. więcej
|
Nie będzie fuzji platform cyfrowych. Porozumienie anulowane
Amerykańska platforma cyfrowa DirecTV poinformowała o anulowaniu umowy dotyczącej przejęcia Dish Network. Aby transakcja doszła do skutku, obligatariusze tej firmy musieliby się zgodzić na redukcję blisko 1,57 mld dol. zadłużenia. Tak się nie stało, dlatego DirecTV zrezygnował z połączenia z rywalem. więcej
|
Telewizja Polska wybrała agencję mediową. Do obsługi 45 mln zł budżetu
Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę mediową Telewizji Polskiej. Zdobyła budżet w wysokości 45 mln zł netto - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Znany kanał znika z pozycji orbitalnej Polsat Box i Canal+
Kanał Fashion TV HD już nie prowadzi niekodowanej emisji na Hot Birdzie 13E, pozycji orbitalnej wykorzystywanej przez działające w Polsce platformy cyfrowe Polsat Box i Canal+. Stacja ze względu na oszczędności, jest dostępna już tylko w jakości SD. więcej
|
Najpopularniejsza stacja lokalna w Polsce stawia na rozwój. "Kierunek to kanał ogólnopolski"
Telewizja TVT z Rybnika pracuje nad poszerzeniem zasięgu. Kanał, który niedawno trafił do oferty Play w całym kraju, prowadzi też rozmowy m.in. z Vectrą i Orange. Nadawca zamierza inwestować w ofertę programową, która przyciągnie widzów nie tylko ze Śląska. - Staramy się iść w kierunku kanału ogólnopolskiego - mówi Wirtualnemedia.pl Roman Olma, prezes TVT. więcej
|
Disney+ zaczął współpracę z Lidlem. Co z Polską?
Disney+ rozpoczął współpracę z siecią dyskontów Lidl w Niemczech. Skorzystają na tym klienci sklepów. Zapytaliśmy, czy podobnie może stać się także w Polsce. więcej
|
W tym kraju MTV kończy nadawanie. Powodem ,,zmiany dotyczące widowni"
Po 18 latach istnienia kanadyjska wersja telewizji MTV przestanie być emitowana z końcem 2024 roku. Rzecznik nadawcy tłumaczy, że powodem decyzji są ,,zmiany dotyczące widowni". więcej
|
Haker zażądał okupu od głównego udziałowca m.in. Play i UPC Polska
Francuski sąd nakazał komunikatorowi Telegram szybkie ujawnienie danych hakera, który szantażował właściciela m.in. Free, Play i UPC Polska Xaviera Niela. Przestępca próbował wyłudzić 10 mln euro od miliardera po tym jak udało mu się wykraść dane nawet 19,2 mln abonentów operatora Free. więcej
|
,,Diuna: Proroctwo" nowym hitem Maxa
Premierowy odcinek serialu Maxa zatytułowanego ,,Diuna: Proroctwo" zgromadził 1,2 mln widzów na wszystkich platformach w pierwszym dniu emisji. Tym samym dorównał wynikom oglądalności ,,Pingwina". więcej
|
Radykalne kroki przeciw piractwu. Blokowane są przystawki z Android TV
Brazylijski odpowiednik Urzędu Komunikacji Elektronicznej, czyli Narodowa Agencja Telekomunikacyjna (Anatel) poinformowała o radykalnych krokach podjętych przeciwko piratom IPTV. Urząd twierdzi, że w ramach specjalnej operacji udało mu się zablokować 80 proc. przystawek z systemem operacyjnym Android TV, służących do nielegalnego odbioru. więcej
|
Awaria w siedzibie TVN. "Woda nie nadaje się do spożycia"
W siedzibie TVN Warner Bros. Discovery do instalacji wodno-kanalizacyjnej budynku dostała się niebezpieczna substancja - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Pracownikom, którzy mogą, zarekomendowano, by do poniedziałku pracowali zdalnie. Mamy komentarz ze strony spółki. więcej
|
Czołowi piłkarze reprezentacji w nowym wideo InPost InPost po raz kolejny przyciąga uwagę kibiców. W rolach głównych najnowszego wideo promocyjnego występuje czwórka czołowych piłkarzy polskiej reprezentacji. Wideo doskonale oddaje lekki styl komunikacji, z którego InPost jest znany. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolle bohaterami kampanii o dezinformacji
Ministerstwo Cyfryzacji oraz Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) ruszyły z ogólnopolską kampanię społeczną, która ma uczulać na fałszywe treści w internecie i edukować, jak weryfikować informacje oraz zgłaszać treści nieprawdziwe. więcej
|
Enea wybiera dom mediowy
Spółka Enea rozpoczęła przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę ze zwycięską agencją zawrze na 2 lata. więcej
|
Allianz promuje ubezpieczenia życie i zdrowie
Allianz Polska rozpoczyna kampanię, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania reklamowe obejmą sieci: Multikino i Kinads oraz warszawski KinoGram. więcej
|
Gry Mattel dostosowane do osób nierozróżniających kolorów
Mattel, producent gier, takich jak Scrabble, UNO, Blokus czy Pictionary pracuje nad dostosowaniem swoich produktów do potrzeb osób nierozróżniających kolorów. Na polskim rynku pojawiła się już nowa wersja gry Blokus, w której każdemu kolorowi odpowiadają specjalnie zaprojektowane wgłębienia pomagające w odróżnianiu elementów. więcej
|
Anna Nowak-Ibisz w kampanii Sir Adalbert's Tea
Sir Adalbert's Tea, marka herbat premium ze Sri Lanki, rusza z kampanią reklamową, która potrwa do 1 stycznia. Ambasadorką marki została Anna Nowak-Ibisz. więcej
|
Publicis Groupe Poland wprowadza narzędzie do optymalizacji kampanii wideo
Publicis Groupe Poland, do której należą m.in. takie agencje, jak Starcom, Zenith czy Leo Burnett wprowadza ViRO - narzędzie do optymalizacji kampanii wideo. więcej
|
Auchan testuje nową sieć sklepów. Powalczy z Biedronką i Lidlem
Firma Auchan Retail Polska testuje nowy koncept sklepu na polskim rynku. Dwa hipermarkety Auchan zostały zastąpione sklepami pod nową w Polsce marką Atac Hiper Discount by Auchan. To hipermarkety dyskontowe, które wpisuą sie m.in. w politykę niskich cen. więcej
|
Telewizja buduje wiarygodnośc reklamowanej marki, prasa - zaufanie, a TikTok - popularność i sławę
Telewizja doskonale transferuje na reklamowane marki przekonanie o stabilności finansowej i wiarygodności firmy, prasa i influencerzy świetnie wypadają na polu budowania zaufania marki, a TikTok dobrze przenosi walor sławy i popularności - pokazuje nowy projekt GroupM. więcej
|
Channing Tatum i Versace Eros Energy podbijają Warszawę i Katowice z Braughman Group Media! W ostatnich tygodniach Warszawa i Katowice stały się areną spektakularnej kampanii outdoorowej, która przyciągnęła uwagę mieszkańców i przechodniów. Braughman Group Media, znany z innowacyjnych i kreatywnych projektów reklamowych, zrealizował wielkoformatową kampanię dla Versace Eros Energy, której twarzą jest Channing Tatum. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Gazeta Polska" przed ,,Tygodnikiem Powszechnym". Cztery tygodniki ze spadkami sprzedaży
W trzecim kwartale 2024 r. średnia sprzedaż ,,Gazety Polskiej" poszła w górę r/r o ponad połowę, dzięki czemu tytuł wyprzedził ,,Tygodnik Powszechny" oraz zbliżył się do ,,Sieci" i ,,Do Rzeczy". Spadek sprzedaży zanotowała natomiast m.in. liderująca wśród tygodników opinii ,,Polityka". więcej
|
,,Fakty po Mitach" znów zdrożały
Zwiększyła się cena egzemplarzowa tygodnika ,,Fakty po Mitach". Wydająca go spółka w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów i rentowności. więcej
|
Sprzedaż dzienników regionalnych dalej maleje. Pękła kolejna bariera
W trzecim kwartale 2024 r. średnia sprzedaż dzienników regionalnych była o prawie 17 proc. niższa niż przed rokiem. Kilka tytułów zanotowała spadki powyżej 20 proc., wzrósł wynik jedynie ,,Kuriera Lubelskiego". Liderująca ,,Gazeta Pomorska" jako ostatnia spadła ze średnią sprzedażą poniżej pułapu 10 tys. egz. więcej
|
Nowy dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Agorze
Z początkiem grudnia br. Adam Kościelski, dotychczas dyrektor zarządzający obszarem sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora. Do jego zadań będzie należała koordynacja obsługi bezpośredniej klientów reklamowych w całej grupie medialnej. więcej
|
wPolityce ogłasza przed Kaczyńskim kandydata na prezydenta
Na kilka godzin przed oficjalnym ogłoszeniem PiS Jarosława Kaczyńskiego nazwiska kandydata popieranego przez PiS w wyborach prezydenckich, w mediach społecznościowych opublikowano okładkę nowego tygodnika ,,Sieci". Widnieje na niej zdjęcie prezesa IPN Karola Nawrockiego z nagłówkiem "Teraz on!". więcej
|
|
|
Vinted przyciąga na dłużej niż Allegro. Kolejne rekordy Temu i Erli
Na czele platform e-commerce pozostaje Allegro, w październiku miało ponad 2 mln użytkowników więcej niż Temu. Przy czym Temu i Erli osiągnęły swoje rekordowe wyniki, a nieco dłuższy przeciętny czas korzystania od Allegro zanotował Vinted. więcej
|
Hit młodzieżowy wraca na Netflix z drugim sezonem
Netflix ujawnił, że drugi sezon serialu młodzieżowego ,,XO, Kitty", opartego na powieści Jenny Han ,,Do wszystkich chłopców, których kochałam", pojawi się na platformie w styczniu przyszłego roku. więcej
|
Takiego serialu w Polsce jeszcze nie było. Twórczyni ,,Matek pingwinów" tłumaczy pomysł
Na platformie Netflix zadebiutował nowy polski serial w reżyserii Klary Kochańskiej-Bajon i Jagody Szelc. To produkcja, którą trudno porównać z jakimkolwiek innym serialem na polskim rynku. Opowiada o życiu rodziców z neuroróżnorodnymi dziećmi i świecie, o którym osoby neurotypowe nie mają na ogół pojęcia. Z twórczynią pomysłu rozmawiamy o tym, jak być neuroróżnorodnym dzieckiem i jego matką w polskiej rzeczywistości. więcej
|
Silver TV rezygnuje ze śniadaniówki. Nie spieszy się do telewizji
Silver TV rezygnuje z emisji programu ,,Na dobry dzień" w godzinach porannych i przenosi go na niezajęte dotychczas pasmo wieczorne. Format o nazwie ,,Na dobry wieczór" prowadzą m.in. Norbi i Blanka Gankowska. Jak dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl, projekt na obecnym etapie rozwoju nie będzie ubiegła się o koncesję telewizyjną. więcej
|
wPolityce ogłasza przed Kaczyńskim kandydata na prezydenta
Na kilka godzin przed oficjalnym ogłoszeniem PiS Jarosława Kaczyńskiego nazwiska kandydata popieranego przez PiS w wyborach prezydenckich, w mediach społecznościowych opublikowano okładkę nowego tygodnika ,,Sieci". Widnieje na niej zdjęcie prezesa IPN Karola Nawrockiego z nagłówkiem "Teraz on!". więcej
|
Ekspert o Black Friday: obniżki rzędu 30 proc. powinny budzić nieufność
Już w najbliższy piątek czeka nas dzień promocji Black Friday. Na co należy uważać? Obniżki o 10-15 proc. można uznać za znaczące, ale już o ponad 30 proc. mogą budzić naszą nieufność - powiedział PAP ekonomista, prof. Radosław Mącik. więcej
|
Kanał Zero przeprasza ministra Kierwińskiego. ,,Niesprawdzona informacja"
Kanał Zero opublikował na portal X przeprosiny skierowane do widzów oraz ministra Marcina Kierwińskiego. - Przekazaliśmy niesprawdzoną informację - czytamy. więcej
|
Z Kanałem Zero pożegnała się znana influencerka
Monika Goździalska zakończyła współpracę z Kanałem Zero, gdzie prowadziła m.in. poranki. To już kolejna prezenterka, która w ostatni czasie odeszła z internetowe projektu Krzysztofa Stanowskiego. więcej
|
Nietypowy billboard Lecha - marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i zadbali o równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Marka postawiła billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01. materiał reklamowywięcej |
|
|