łac. reclamo - krzyczeć.
Rozpowszechnianie przez osoby prawne i fizyczne płatnych treści promocyjnych za pośrednictwem wszelkich nośników informacji (w tym w środkach masowego przekazu) w celu zwiększenia sprzedaży, wykreowania popytu, przekazania potencjalnym konsumentom informacji o dokonanych przez producenta zmianach w produkcie itp.
Obok Sprzedaży osobistej uważana jest za najważniejsze narzędzie promocji.
Popularną formą reklamy wcale nie jest (adres strony przemilczę) sponsorowanie. Finansowe wspieranie przez firmy imprez, organizacji lub osób świata rozrywki, sportu lub kultury zalicza się najczęściej do public relations, ewentualnie traktuje jako niezalezną formę Promotion Mix zwaną "Sponsoringiem".
(Szkoła reklamy)
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl