- Inwestujemy w cyberprzestrzeń, a cyberbezpieczeństwo dla polskiego rządu jest dziś jednym z kluczowych obszarów bezpieczeństwa państwa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Gawkowski, wicepremier i minister cyfryzacji.
Sezon letni w Wirtualnej Polsce Holding upłynął pod znakiem sporych wzrostów w segmencie turystycznym. Biznes reklamowo-subskrypcyjny zyskał dużo mniej, chociaż jego dynamiki były lepsze niż w pierwszym półroczu. Firma wypracowała rekordowe przychody i zysk w swojej historii.
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił odwołanie Łukasza Poszwy od decyzji przewodniczącego KRRiT w sprawie nałożenia kary w wysokości 10 tys. zł. Grzywna była związana z emisją na kanale Poszwixxx TV teledysku, który miał naruszać zakaz promowania środków odurzających i alkoholu, a także zagrażać fizycznemu, psychicznemu oraz moralnemu rozwojowi małoletnich.
Ponad pięć lat temu prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na Polkomtel, operatora sieci Plus, prawie 40 mln zł kary za automatyczne włączanie klientom dodatkowo płatnych usług. Grzywnę podtrzymały sądy dwóch instancji, a teraz Sąd Najwyższy odmówił przyjęcia od firmy skargi kasacyjnej.
W niedzielę telewizyjna Czwórka wyemitowała dwa ostanie odcinki serialu „Włatcy móch: One”. Jak ujawnili twórcy kultowej animacji, która jesienią wróciła na antenę, stacja nie planuje jej kontynuacji.
Tylko do 31 grudnia 2024 roku serwis streamingowy Televio będzie działał na polskim rynku. Platforma poinformowała, że od 29 listopada nie będzie już możliwe odnowienie subskrypcji. Użytkownicy usługi otrzymali szczegółowe informacje na skrzynki e-mailowe.
W grudniu ruszą zdjęcia do castingów programu „Mam Talent!”. Nabór uczestników trwa, podobnie jak chętnych do zajęcia miejsca na widowni. Niedawno ruszył także casting dla publiczności.
Sprzedaż na rynku reklamy zewnętrznej w trzech kwartałach br. wyniosła 567,63 mln zł i była wyższa w skali roku o 11,8 proc. - wynika z najnowszego raportu OOHlife Izby Gospodarczej i Starcomu (Publicis Group). Izba prognozuje dalszy wzrost na poziomie 8-12 proc.
W piątek 6 grudnia na platformie TVP VOD pojawi się świąteczny film TVP „Mikołaj na sygnale”. To produkcja zrealizowana przez ekipę serialu „Na sygnale”. W rolach głównych zagrali Wiktora Gąsiewska i Mikołaj Roznerski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Natalia Jankiewicz została reporterką serwisu informacyjnego TVP „Teleexpress”. W Telewizji Polskiej pracuje od lipca br. Od lat zajmuje się m.in. dubbingiem.
Polsat Sport pokaże turniej United Cup 2025, który zainauguruje nowy sezon tenisowych rozgrywek. Zagrają tam m.in. Iga Świątek i Hubert Hurkacz.
Agencja Mastermind Media wygrała przetarg Ministerstwa Cyfryzacji na obsługę emisji kampanii internetowej na temat kompetencji cyfrowych i cyfryzacji. Pokonała w nim m.in. Sigmę Bis, Media Group i Media Concept.
„Sto lat samotności” autorstwa Gabriela Garcíi Márqueza od ponad 50 lat urzeka czytelników na całym świecie. Już 11 grudnia na platformie Netflix będzie można zobaczyć ikoniczne momenty z powieści.
Feeders Agency startuje z agencją influencer marketingową - Feeders Creators. Nowa agencja stawia na jakościową kreację i efektywność działań w duchu co-create. Jej influencer marketing managerowie współpracują z działem kreatywnym i strategią Feeders Agency oraz twórcami internetowymi.
Michał Pochopień poinformował na portalu X, że rozstaje się z TVP Sport. To kolejny dziennikarz, który w ostatnim czasie rozstał się z publiczną stacją.
Hortex, producent m.in. soków i mrożonek rusza z nową platformą komunikacji marki pod hasłem “Pokolenia”. Z jednej strony wykorzystuje ona piękne i unikalne dziedzictwo, a z drugiej podkreśla innowacyjne podejście marki do produktów czy kompozycji smakowych.
Canal+ Polska wprowadził oferty promocyjne z okazji Black Week. Nowi abonenci satelitarni mogą zyskać do pięciu miesięcy darmowego dostępu do pakietu z Ligą Mistrzów. Z kolei obecni klienci, po aktywacji tej paczki zyskują cztery miesiące gratis.
W grudniu Polsat Cafe pokaże nowy serial dokumentalny "Tajemnicze zaginięcia kobiet", ukazujący kulisy najgłośniejszych spraw polskiej kryminalistyki. Współtwórcą serii jest m.in. dziennikarz śledczy Polsatu Rafał Zalewski.
Sieć sklepów TK Maxx ruszyła ze świąteczną kampanią reklamową. Jej bohaterami są ponownie alpaka, kaczka, koza oraz jeż.
Pod hasłem „Prowadzę, jestem trzeźwy” po raz 25. startuje kampania społeczna Fundacji Trzeźwość im. Krzysztofa Gmyrka, która ma na celu budowanie odpowiedzialnych postaw wśród kierujących. W tym roku kampania angażuje aktorów Michała Czerneckiego i Annę Guzik, kierowcę rajdowego Kajetana Kajetanowicza, dziennikarza radiowego i lektora Jarosława Juszkiewicza, czy zawodową kierowczynię i youtuberkę Iwonę Blecharczyk.