1,8 mln widzów „Hell’s Kitchen”. Polsat wiceliderem w grupie komercyjnej
Pierwszą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało w Polsacie średnio 1,79 mln widzów. Kanał w czasie emisji programu był trzeci w rynku, ale w grupie komercyjnej przegrał tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 20,5 mln zł.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można było w Polsacie we wtorki o godz. 20.05 w okresie od 8 kwietnia do 10 czerwca br. Format śledziło średnio 1,79 mln widzów, co przełożyło się na 11,83 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,76 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Największą widownią zgromadził dłuższy, finałowy odcinek programu, który we wtorek 10 czerwca br. obejrzało 2,02 mln osób. Jego udział w rynku wyniósł odpowiednio 15 proc. i 22,2 proc.
W czasie emisji „Hell’s Kitchen” Polsat zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka emitująca wówczas “Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co dawało jej aż 32,34 proc. udziału. Minimalnie lepszy od Polsatu był także TVN, nadający gł. „W11- Wydział Śledczy” i „Na Wspólnej” (12,15 proc. udziału). Gorzej od Polsatu wypadła Jedynka (gł. „Pogoda”, „Chicago Fire” , filmy fabularne ; 7,30 proc.).
Jednak już w najważniejszej dla reklamodawców grupie komercyjnej Polsat zajął drugie miejsce za TVP2. Stacji udało się wyprzedzić TVN i TVP1.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP2 | 4 897 380 | 32,34% | 26,19% |
TVN | 1 840 007 | 12,15% | 11,21% |
Polsat- Hell's Kitchen | 1 791 709 | 11,83% | 18,76% |
TVP1 | 1 105 222 | 7,30% | 6,28% |
Wpływy reklamowe z 10 wyemitowanych odcinków kulinarnego formatu wyniosły 20,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” 14 znawców sztuki kulinarnej, podzielonych na dwie drużyny, rywalizowało w prowadzeniu restauracji. Program wygrał Łukasza Kawaller, który w finałowym serwisie pokonał Sylwię Biały. Otrzymał on 100 tys. zł i pracę w restauracji Atelier Amaro.
Gospodarzem show był Wojciech Modest Amaro, a za produkcję wykonawczą odpowiadał Jan Kępiński i jego firma Jake Vision.
Jesienią na antenie Polsatu znajdzie się druga edycja „Hell’s Kitchen”. Stacja poszukuje już uczestników do niej, zgłaszać się można m.in. wysyłając e-mail na adres zgloszenia@hellskitchen.com.pl (więcej na ten temat). Ponadto 16 i 20 czerwca br. w Warszawie zorganizowane zostaną castingi stacjonarne.
Dołącz do dyskusji: 1,8 mln widzów „Hell’s Kitchen”. Polsat wiceliderem w grupie komercyjnej