160-lat tradycji browarniczej w reklamie piwa Żywiec (wideo)
Nowa kampania reklamowa piwa Żywiec podkreśla 160. rocznicę założenia Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu. Akcję przygotowały firmy marketingowe Syzygy Warsaw, Papaya Films, Roots PR i Mediavest.
Spot z kampanii pokazuje, jak w Arcyksiążęcym Browaru w Żywcu od 160 lat niezależnie od historycznych zawirowań, warzone są piwa żywieckie. Reklama podkreśla historię piwa Żywiec, podkreślając jej trzy kluczowe elementy: tradycję, pasję i miejsce.
Kampania jest prowadzona od 5 września, obejmuje telewizję (wszystkie kanały ogólnopolskie) oraz internet (serwisy VoD).
Kreacją spotu zajęła się agencja Syzygy Warsaw. Wyreżyserował go Marcin Filipek, scenografię przygotował Jeremi Brodnicki, a produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest, a za działania public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: 160-lat tradycji browarniczej w reklamie piwa Żywiec (wideo)
To jest wciąż piwo, tylko po prostu ono jest kiepskie, ale na litość nikt nie dolewa spirytusu. Ile jeszcze takie mity będą żyć?
żeby zabierać głos dobrze jest mieć jakąś wiedzę, produkty piwopodobne są szybciutko pędzone stąd spirytualia, prawdziwe PIWA mają CZAS
już rozumiesz ?