2,4 mln widzów „Prawa Agaty”. 28 mln zł wpływów z reklam
Czwartą odsłonę „Prawa Agaty” oglądało średnio 2,37 mln osób, o 360 tys. mniej niż nadawaną rok temu drugą serię produkcji. Serial dał TVN drugie miejsce w rynku i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 28,4 mln zł.
„Prawo Agaty” nadawane było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Czwartą edycję serialu oglądało średnio 2,37 mln widzów. Przełożyło się to na 17,46 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Data |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
2013-09-03 |
2 474 000 |
19,10% |
21,20% |
2013-09-10 |
2 140 655 |
15,30% |
16,60% |
2013-09-17 |
2 318 888 |
17,50% |
21,10% |
2013-09-24 |
2 124 318 |
15,70% |
17,50% |
2013-10-01 |
2 271 812 |
17,50% |
20,80% |
2013-10-08 |
2 294 158 |
18,10% |
20,30% |
2013-10-15 |
2 129 002 |
14,20% |
15,00% |
2013-10-22 |
2 482 595 |
18,50% |
21,90% |
2013-10-29 |
2 413 269 |
19,20% |
21,30% |
2013-11-05 |
2 446 484 |
18,60% |
20,00% |
2013-11-12 |
2 662 743 |
19,20% |
21,50% |
2013-11-19 |
2 264 147 |
15,30% |
16,50% |
2013-11-26 |
2 767 143 |
19,40% |
21,80% |
Średnio: |
2 370 817 |
17,46% |
19,56% |
W porównaniu do drugiej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., „Prawo Agaty” straciło 360 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało 2,73 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 20,62 proc. i 21,61 proc. udziału (więcej na ten temat). Większą widownię miał też nadawany wiosną br. trzeci sezon „Prawa Agaty”, który śledziło średnio 2,49 mln oglądających, a udział produkcji wynosił odpowiednio 18,29 proc. oraz 20,37 proc. (dowiedz się więcej).
W paśmie nadawania „Prawa Agaty” telewizja TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przełożyło się na 20,42 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadły: Polsat (filmy fabularne i serial „Kości”; 10,74 proc.) oraz TVP1 (program „Po prostu”, filmy fabularne; 10,35 proc.). Jedynka pokazywała też kilka razy mecze piłki nożnej z udziałem polskiej reprezentacji.
Z kolei w grupie komercyjnej stacja TVN była już liderem, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat oraz Jedynka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
2 772 080 |
20,42% |
15,39% |
TVN - Prawo Agaty 4 |
2 370 817 |
17,46% |
19,56% |
Polsat |
1 457 611 |
10,74% |
11,54% |
TVP1 |
1 405 073 |
10,35% |
9,22% |
Wpływy z reklam przy emisji „Prawa Agaty 4” wyniosły 28,38 mln zł. W porównaniu do drugiej serii wzrosły one o ok. 2,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Główną bohaterką „Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (w tej roli Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarię prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. Piąty sezon produkcji na antenie TVN pojawi się wiosną przyszłego roku (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: 2,4 mln widzów „Prawa Agaty”. 28 mln zł wpływów z reklam