3 mln widzów programu „Sprawa dla reportera”. TVP1 liderem rynku
Jesienne odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 2,97 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia.
Premierowe odcinki jesiennego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 1 września br. Do 6 października br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 2,97 mln widzów. Przełożyło się to na 21,34 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 6 października br. Obejrzało go 3,23 mln widzów.
Trzy topowe odcinki
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
06-10-2016 |
3 230 242 |
22,36% |
22-09-2016 |
3 012 124 |
21,50% |
15-09-2016 |
2 964 307 |
21,97% |
TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 12,78 proc., emitujący w tym czasie „Przyjaciółki” i „Zdrady”. Dalej plasuje się: TVN (12,04 proc.; „Kuchenne rewolucje”) i TVP2 (3,73 proc.; „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i filmy).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem. „Wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka. TVN też jest liderem w grupie 16-59, a dalsze miejsca zajmują: TVP1, Polsat i TVP2.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP1 - Sprawa dla reportera |
2 972 267 |
21,34% |
678 693 |
11,90% |
1 268 130 |
14,88% |
Polsat |
1 779 737 |
12,78% |
732 070 |
12,84% |
1 157 679 |
13,59% |
TVN |
1 677 663 |
12,04% |
954 059 |
16,73% |
1 291 474 |
15,16% |
TVP2 |
519 730 |
3,73% |
237 505 |
4,17% |
357 107 |
4,19% |
Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,25 proc.
Dołącz do dyskusji: 3 mln widzów programu „Sprawa dla reportera”. TVP1 liderem rynku