7 dni Mistral w sieci
11 marca 2003 firma Peugeot Polska rozpoczęła internetową prezentację modeli z serii limitowanej Mistral. Kampania, do której kreacja przygotowana została przez agencję OS3 multimedia ma na celu zainteresowanie potencjalnych nabywców letnią serią limitowaną Peugeot. Seria Mistral obejmuje trzy modele Peugeot: 206, 307 oraz 406 w specjalnej cenie, wyposażone standardowo miedzy innymi w klimatyzację. Skierowane są one do użytkowników, którzy nie tylko cenią sobie komfortowe letnie podróże, ale także lubią auta z klasą i wyrazistą osobowością.
Kampania obejmuje między innymi mini site w pełni poświęcony limitowanym modelom.
Poza serwisem internetowym przygotowana została również kampania reklamowa w największych portalach informacyjnych i w najpopularniejszych vortalach motoryzacyjnych.
Podstawowym celem wszystkich działań Peugeot związanych z serią Mistral jest podkreślenie i wyraźne wyróżnienie tej serii ze względu na jej niepowtarzalność i wyjątkową ofertę cenową.
Kampania internetowa odbywa się w dwóch etapach i kończy 21 marca. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowych zajęła się firma Media Contacts.
Dołącz do dyskusji: 7 dni Mistral w sieci