900 tys. widzów “Fat Killers”. Polsat przegrał z powtórkami show Magdy Gessler
Nadawany w Polsacie w sobotnie wieczory reality-show “Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” oglądało co tydzień średnio 890 tys. widzów. Program dał stacji czwarte miejsce w rynku, ale w grupie 16-49 Polsat przegrał tylko z TVN. Z reklam format przyniósł stacji 5,7 mln zł.
Program „Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” w Polsacie oglądać można było w soboty o godz. 17.50, począwszy od 7 września do 9 listopada br. 10 odcinków reality-show obejrzało średnio 890 tys. widzów, co przełożyło się na 8,58 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 10,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził przedostatni odcinek formatu, który śledziło 1,28 mln widzów. Na drugim miejscu uplasował się finałowy odcinek z 9 listopada br. - zgromadził on przed telewizorami 1,04 mln oglądających.
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP2 |
1 354 077 |
13,10% |
6,80% |
TVP1 |
1 310 803 |
12,68% |
8,87% |
TVN |
1 188 295 |
11,50% |
15,45% |
Polsat - Fat killers |
886 347 |
8,58% |
10,26% |
Polsat w czasie emisji programu przegrywał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem była TVP2, nadająca w tym paśmie „Panoramę”, „Sport telegram” oraz „Pogodę”, co dało jej 13,10 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVP1 („Ojciec Mateusz” i „Sąsiad na widelcu”; 12,68 proc.), a trzecie - do TVN (głównie „Kuchenne rewolucje”; 11,50 proc.). Lepszą pozycję Polsat miał w grupie komercyjnej, gdzie przegrywał tylko z TVN.
Top odcinki |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR % |
02-11-2013 |
1 277 414 |
9,82% |
09-11-2013 |
1 037 181 |
8,28% |
14-09-2013 |
953 181 |
9,99% |
Cennikowe wpływy z reklam nadanych przy 10 odcinkach “Fat Killers” wyniosły 5,68 mln zł (dane bez rabatów).
W reality-show „Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” osoby z dużą nadwagą próbowały schudnąć i zmienić swoje życie. W sumie sześciu uczestników show: Natalia, Bożenna, Małgorzata, Marek, Grzegorz i Agnieszka w ciągu ośmiu miesięcy, gdy realizowany był program, zrzuciło 355 kg.
Format był autorskim pomysłem firmy Rochstar, która na zlecenie Polsatu odpowiadała za jego produkcję. Gospodarzem reality-show był Konrad Gaca. Na razie Telewizja Polsat nie zdecydowała, czy powstanie druga edycja programu.
Dołącz do dyskusji: 900 tys. widzów “Fat Killers”. Polsat przegrał z powtórkami show Magdy Gessler
program mial byc wielki hitem tej jesieni a okazal sie wielka porażka tej jesieni
zreszta wszystko co w Polsacie to porażka