Afrykańska podróż „on/off” w wiosenno-letniej kampanii House (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca wiosenno-letnią kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP). Akcję - opartą na dwóch odsłonach: „On” i „Off” - producent przygotował wspólnie z agencjami AF Photo i Zjednoczenie.com.
Kampania pokazuje dwie wersje podróży po afrykańskich bezdrożach w okolicach Kapsztadu oraz samym tym mieście: spokojną i zaplanowaną („on”) oraz spontaniczną, nawet dziką („off”). Każdy plakat z akcji składa się z zestawienia zdjęć tych stylów podróżowania.
Taki przekaz ma podkreślać stylistykę promowanej kolekcji: dużo denimu i rockowego luzu, ale również wygodne, miejskie ubrania z ciekawymi nadrukami.
Akcja obejmuje przede wszystim internet (m.in. nowa odsłona strony House.pl i aktywności w serwisach społecznościowych) oraz punktach sprzedaży House.
Zdjęcia do akcji wykonał Rafał Milach, natomiast klip (z muzyką skomponowaną przez Krystiana Wołowskiego, współzałożyciel zespołu D4D) nakręcił Kamil Płocki, a wyreżyserował Radek Żabiński.
Produkcją sesji zajęła się agencja AF Photo, a nową wersję strony House.pl przygotowała agencja Zjednoczenie.com.
Dołącz do dyskusji: Afrykańska podróż „on/off” w wiosenno-letniej kampanii House (wideo)