Akcja ambientowa platformy "n"
Dom mediowy Starcom przygotował zakrojoną na szeroką skalę kampanięsprzedażową pakietu usług telewizji nowej generacji "n". Działaniaw centrach handlowych całej Polski wykorzystują narzędzia ambientmediów i guerilla marketingu.
W akcji bierze udział 350 specjalnie przeszkolonych hostess,promotorów i animatorów. Na terenie ponad 100 centrów handlowychbędzie można spotkać hostessy przebrane za pilota do nboxa orazskonsultować się z promotorami w punktach sprzedaży telewizji nowejgeneracji "n". Dodatkowo umieszczono pudełka będące atrapamiprezentów świątecznych i naklejki na podłogach.
Celem akcji jest przyciągniecie klientów do salonów firmowychtelewizji nowej generacji "n", zainteresowanie ofertą orazpodkreślenie, że nbox jest wspaniałym pomysłem na prezentświąteczny. Dzięki tym aktywnościom marka "n" może zaistnieć wczasie i miejscu, w których konsumenci są tuż przed podjęciemdecyzji o wyborze prezentu na święta.
Wartość budżetu akcji, zaplanowanej na okres trzechprzedświątecznych weekendów nie została ujawniona. W tym samymczasie prowadzone są również działania reklamowe w telewizji,prasie, radiu, internecie i kinach.
Działania zostały opracowane i przygotowane przez dom mediowyStarcom oraz Grupę Białko.
Dołącz do dyskusji: Akcja ambientowa platformy "n"