SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alert Media wchodzi do sieci Ruder Finn

Agencja Alert Media Communications podpisała umowę stowarzyszeniową z globalną agencją sieciową Ruder Finn.

Alert Media stała się pierwszą agencją partnerską Ruder Finn w Europie Środkowej.

„Dzięki tej umowie międzynarodowi klienci Ruder Finn potrzebujący usług PR na rynku polskim mogą już liczyć na zespół Alert Media, zaś nasi klienci uzyskali możliwość realizacji swoich potrzeb komunikacyjnych w krajach, gdzie obecna jest sieć Ruder Finn” – powiedział Adam Łaszyn, Prezes Alert Media Communications i dodał: „To, co łączy Alert Media i Ruder Finn, to wspólna filozofia prowadzenia biznesu. Obie agencje są niezależne, oparte na zindywidualizowanym podejściu do prowadzenia biznesu i świadczenia usług, stawiając klientów w centrum uwagi”.

„W ciągu ostatnich trzech lat to w Europie odnotowywaliśmy najszybszy wzrost naszych obrotów. Dlatego szukaliśmy właściwej agencji, która mogłaby zostać naszym partnerem w nowych krajach Unii Europejskiej. Alert Media jest właśnie taką firmą. Cieszymy się bardzo, że stała się ona częścią naszej rosnącej sieci” – powiedziała dr Kathy Bloomgarden, CEO Ruder Finn.

Ruder Finn, która powstała w 1948 roku, to druga największa na świecie niezależna agencja PR (Jack O’Dwyer’s 2006 Book Of Lists Of Worldwide Independent Firms). Posiadając główną siedzibę w Nowym Jorku dysponuje siecią biur w 15 miastach Ameryki Północnej, Europy, Bliskiego Wschodu, Azji i Australii. W Europie Ruder Finn posiada trzy biura własne – w Londynie, Paryżu i Bazylei – oraz sieć firm afiliowanych, tak jak Alert Media, m.in. we Włoszech, Niemczech, Hiszpanii, Belgii i krajach skandynawskich. Ruder Finn, zatrudnia na całym świecie około 600 konsultantów. Według branżowego portalu O’Dwyer’s PR jest największą agencją w Nowym Jorku – stolicy światowego PR.

Dołącz do dyskusji: Alert Media wchodzi do sieci Ruder Finn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl