argonauts dla Volkswagen Bank direct
30 listopada rusza nowa odsłona serwisu www bankowości bezpośredniej Volkswagen Bank direct
Witrynę zaprojektowała interaktywna agencja argonauts360, od trzech lat współpracująca z bankiem.
- Strona została przygotowana z uwzględnieniem standardów publikacji elektronicznych rekomendowanych przez World Wide Web Consortium (W3C), organizację zrzeszającą firmy zainteresowane rozwojem sieci Internet - mówi Damian Hejduk, director project management w argonauts360°, odpowiedzialny za projekt po stronie agencji. - Zastosowaliśmy rozwiązania gwarantujące wysoką elastyczność w prezentowaniu informacji, umożliwiające dostęp do oferty bankowej najszerszej grupie odbiorców, niezależnie od używanych przeglądarek - dodaje.
Przy projektowaniu nowej szaty graficznej agencja posłużyła się unikalną na polskim rynku metodą testowania użyteczności stron www - Usability Lab.
- Zaangażowaliśmy klientów Volkswagen Bank direct, a także wybranych reprezentantów grupy celowej Klienta już na początku projektu. Pozwoliło nam to dostosować wygląd i funkcje serwisu do oczekiwań przyszłych użytkowników strony - wyjaśnia Eryk Orłowski, project manager w argonauts360°, nadzorujący projekt Usability Lab. - Internauci mogli wyrazić swoje opinie na temat serwisu, wykonując typowe zadania użytkowników osobistych kont bankowości bezpośredniej, testując
tą drogą użyteczność nowego projektu - dodał.
Celem projektu było dostosowanie strony banku do szybko zmieniającej się struktury użytkowników internetu w Polsce.
- Rosnącej liczbie coraz bardziej doświadczonych internautów towarzyszy wzrost wymagań w stosunku do witryn www. Chcieliśmy sprostać oczekiwaniom klientów Volkswagen Bank direct - "Banku zadowolonych Klientów" - podkreśla Orłowski.
Dołącz do dyskusji: argonauts dla Volkswagen Bank direct