"Auto Firmowe" z dodatkiem
"Mojeauto" tak będzie się nazywał bezpłatny dodatek do debiutującego w marcu miesięcznika "Auto Firmowe"
Dodatek będzie dystrybuowany, w co drugą środę miesiąca na wybranych skrzyżowaniach największych polskich miast.
To efekt kolejnego porozumienia pomiędzy Internet Service S.A. (właściciel i operator Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl) oraz wydawnictwa IPM.
- Zmiana nazwy z wcześniejszej "Traffic" na "Mojeauto" pozwoli na pełniejsze wykorzystanie efektów synergii pomiędzy naszymi firmami - mówi Dorota Murzyńska, Dyrektor Wydawniczy IPM - Zarówno w zakresie zawartości merytorycznej jak i promocji obu mediów. Mojeauto.pl jest przecież wiodącym serwisem motoryzacyjnym w polskim Internecie.
- Użyczenie nazwy platformy podkreśla nasze zaangażowanie w projekt - mówi Michał Kluba, Prezes Internet Service S.A. - Nie ukrywam, że przedsięwzięcie traktujemy również jako kolejną formę promocji.
Mojeauto w wersji papierowej, w liczbie 150 tysięcy egzemplarzy, będzie dystrybuowane w największych polskich miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie i Trójmieście. Kolporterzy w oznakowanych kamizelkach będą rozdawali gazety kierowcom na wybranych skrzyżowaniach. Ponadto, część nakładu trafi na lokalne giełdy samochodowe.
Pierwszy numer dodatku Mojeauto pojawi się już w drugiej połowie marca.
Dołącz do dyskusji: "Auto Firmowe" z dodatkiem