AXN liderem, a AXN Crime o 257 proc. do góry
Najpopularniejszym kanałem filmowy w październiku br. był - tak jak rok wcześniej – AXN. Najwięcej w zestawieniu zyskał natomiast siostrzany AXN Crime, zaś liderem spadku był AXN Sci-Fi. Polsat Film po roku nadawania nadal jest na szóstej pozycji.
Udział liderującej w grupie widzów 4+ stacji AXN wyniósł w zeszłym miesiącu 0,7 proc. i był o 6,8 proc. wyższy niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji utrzymało się Kino Polska (0,46 proc., wzrost o 22,3 proc.), zaś na trzeciej – Comedy Central (0,45 proc., wzrost o 43,6 proc.).
Kanał 13th Street Universal, który we wrześniu br. zastąpił stację Hallmark, znalazł się na czwartym miejscu notując wzrost o 10,7 proc. do 0,36 proc. Rok temu Hallmark z niższym udziałem był jednak na pozycji trzeciej. Udział Polsatu Film, który wystartował w październiku 2009 roku, wzrósł o 16,5 proc. do 0,29 proc., co dało mu - tak jak przed rokiem - pozycję szóstą.
Największy wzrost w rankingu zanotował AXN Crime – jego udział wzrósł aż o 257,1 proc. do 0,13 proc. Dzięki temu awansował z miejsca 22. na 13. Na przeciwnym biegunie znalazł się siostrzany AXN Sci-Fi, który zanotował spadek o 54,2 proc. do 0,07 proc. Spadł przez to z pozycji 11. na 21.
październik | wszyscy 4+ | |||
2009 | 2010 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
AXN | 40 587 | 0,658 | 42 908 | 0,703 |
Kino Polska | 22 954 | 0,372 | 27 753 | 0,455 |
Comedy Central | 19 258 | 0,312 | 27 305 | 0,448 |
13th Street Universal [Hallmark] | 20 170 | 0,327 | 22 103 | 0,362 |
HBO | 11 433 | 0,185 | 18 249 | 0,299 |
Polsat Film | 15 276 | 0,248 | 17 641 | 0,289 |
Ale Kino | 15 871 | 0,257 | 16 304 | 0,267 |
TCM | 8 512 | 0,138 | 13 607 | 0,223 |
Fox Life | 7 956 | 0,129 | 10 846 | 0,178 |
Universal | 10 645 | 0,173 | 10 106 | 0,166 |
Zone Europa | 9 555 | 0,155 | 9 955 | 0,163 |
HBO 2 | 6 909 | 0,112 | 9 646 | 0,158 |
AXN Crime | 2 150 | 0,035 | 7 604 | 0,125 |
Canal+ | 9 022 | 0,146 | 7 576 | 0,124 |
HBO Comedy | 5 792 | 0,094 | 7 313 | 0,120 |
FilmBox | 5 407 | 0,088 | 5 686 | 0,093 |
Canal+ Film | 8 191 | 0,133 | 5 539 | 0,091 |
Movies 24 | 6 066 | 0,098 | 5 062 | 0,083 |
Zone Romantica | 3 784 | 0,061 | 4 717 | 0,077 |
BBC Entertainment | 3 564 | 0,058 | 4 301 | 0,071 |
AXN Sci-Fi | 8 782 | 0,142 | 3 972 | 0,065 |
Cinemax2 | 1 642 | 0,027 | 894 | 0,015 |
Cinemax | 1 349 | 0,022 | 827 | 0,014 |
Pierwsza trójka w grupie komercyjnej 16-49 zawiera te same stacje, ale ich kolejność jest inna. Liderem jest AXN z udziałem 1,04 proc. po wzroście o 5,7 proc., ale drugie miejsce zajmuje Comedy Central (0,76 proc. udziału, wzrost o 35,9 proc), a dopiero trzecie jest Kino Polska (0,59 proc. udziału, wzrost o 24,2 proc.).
Liderem zysku w tej grupie także okazał się kanał AXN Crime z imponującym wzrostem o 361,8 proc. do 0,16 proc. Największy spadek w październiku ub.r. zanotował również AXN Sci-Fi - o 59,4 proc.
październik | 16-49 | |||
2009 | 2010 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
AXN | 26 323 | 0,987 | 27 632 | 1,043 |
Comedy Central | 14 869 | 0,557 | 20 064 | 0,757 |
Kino Polska | 12 574 | 0,471 | 15 497 | 0,585 |
HBO | 7 265 | 0,272 | 12 672 | 0,478 |
13th Street Universal [Hallmark] | 9 279 | 0,348 | 10 826 | 0,409 |
Polsat Film | 8 794 | 0,330 | 10 530 | 0,398 |
Ale Kino | 8 684 | 0,326 | 8 458 | 0,319 |
Fox Life | 5 431 | 0,204 | 7 611 | 0,287 |
HBO 2 | 4 418 | 0,166 | 6 436 | 0,243 |
TCM | 3 250 | 0,122 | 5 487 | 0,207 |
HBO Comedy | 3 707 | 0,139 | 5 321 | 0,201 |
Universal | 6 821 | 0,256 | 4 947 | 0,187 |
Canal+ | 5 495 | 0,206 | 4 474 | 0,169 |
AXN Crime | 909 | 0,034 | 4 161 | 0,157 |
Zone Europa | 4 028 | 0,151 | 4 150 | 0,157 |
Canal+ Film | 4 784 | 0,179 | 3 394 | 0,128 |
FilmBox | 2 270 | 0,085 | 3 241 | 0,122 |
AXN Sci-Fi | 7 361 | 0,276 | 2 971 | 0,112 |
BBC Entertainment | 1 562 | 0,059 | 2 427 | 0,092 |
Movies 24 | 2 144 | 0,080 | 1 978 | 0,075 |
Zone Romantica | 736 | 0,028 | 1 058 | 0,040 |
Cinemax | 562 | 0,021 | 611 | 0,023 |
Cinemax2 | 710 | 0,027 | 559 | 0,021 |
Najpopularniejszym pozycjami w AXN w październiku br. były trzy seriale pod marką “CSI”. Największą oglądalność zanotował odcinek “Kryminalnych zagadek Miami”, których odcinek przyciągnął 325 tys. widzów.
Raport top programów | ||
AXN | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
KRYMINALNE ZAGADKI MIAMI /SER.SENS.USA/ | 325 219 | 2,140 |
KRYMINALNE ZAGADKI NOWEGO JORKU /SER. USA/ | 320 442 | 2,870 |
KRYMINALNE ZAGADKI LAS VEGAS /SER.KRYM.USA/KANAD./ | 271 735 | 3,620 |
KOD DA VINCI /FILM THRILL.USA/ | 263 743 | 2,220 |
XXX /FILM FAB. USA/ | 169 340 | 1,340 |
AGENCI NCIS /SER.SENS.USA/ | 146 784 | 1,300 |
GWIEZDNE WROTA ATLANTYDA /SER.SF USA/ | 138 589 | 1,000 |
MEDIUM /SER.KRYM.USA/ | 134 345 | 1,520 |
DIAMENTOWA AFERA /FILM FAB.USA/ | 131 960 | 0,930 |
DOKTOR HOUSE /SER.OBYCZ.USA/ | 122 970 | 0,880 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: AXN liderem, a AXN Crime o 257 proc. do góry
TO SKANDAL!