"Balet point" dla dziennikarzy
Najnowszym pomysłem autoporomocyjnym agencji Polymus jest program lojalnościowy - "Balet point"
Klub został stworzony z myślą o dziennikarzach, z którymi na co dzień współpracuje Polymus. "Balet point" to zintegrowany, autorski program mający w swojej ofercie imprezy z muzyką, tańcami i jedzeniem, pokazy filmowe oraz szeroko pojętą rozrywkę.
Klub miał swoją inaugurację w końcu listopada, kiedy to do 40 dziennikarzy trafiła specjalna przesyłka. Ręcznie robione pudełko ozdobione rysunkiem Maćka Ufnalewskiego, art directora Polymus i rysownika, skrywało nawiązujące kolorami do logo agencji, zielone jabłko i imienną kartę programu "Balet point". List powitalny z instrukcją obsługi znajdującą się w paczce namawiał, żeby "dać się skusić". Po pierwsze na jabłko, po drugie, żeby kartę nosić zawsze przy sobie, bo nigdy nie wiadomo, kiedy może przydarzyć się coś miłego, czyli kiedy Polymus przygotuje kolejną niespodzianką.
Wraz z paczką, do dziennikarzy dotarło zaproszenie na pierwszą z cyklu imprez "Cztery strony świata" - WSCHÓD. Wszyscy goście integrowali się w klubie NOBO, gdzie można było uczestniczyć w niecodziennym pokazie klasycznego, hinduskiego tańca oraz skosztować dań kuchni indyjskiej i zapomnieć się w orientalnym klimacie.
Dołącz do dyskusji: "Balet point" dla dziennikarzy