Bank Pocztowy reklamuje rozciąganie zysków (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę "Ekstra Procent"dostępną w Banku Pocztowym. Akcja podkreślająca zwiększanie sięzysku na tej lokacie obejmuje telewizję, prasę i outdoor.
Startująca właśnie kampania reklamowa oferty "Ekstra Procent"dostępnej w Banku Pocztowym w obrazowy sposób pokazuje, że możnazwiększyć oprocentowanie na tej lokacie, płacąc bezgotówkowo przypomocy karty. Dzięki temu oszczędności mogą wzrosnąć w skali rokunawet do 8 proc, co reklamują występujący w kampanii pracownicyPoczty Polskiej z Borka Wielkopolskiego, Leszna, Łodzi, Piły iWarszawy.
Kampania reklamująca tę ofertę rozpoczęła się 4 stycznia wtelewizji: 15- i 30-sekundowe spoty emitowane są w TVP, Polsacie,TVN, TVN24, TVN7 i TV4. 15 stycznia akcja obejmie prasę, m.in."Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą", "Dziennik" i "Super Express",oraz outdoor - billboardy w 19 największych miastach.
W telewizji i prasie akcja będzie prowadzona do końca stycznia,a w outdoorze potrwa do końca lutego.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Arip, spottelewizyjny wyprodukował Opus Film, a zakupem mediów zajął się dommediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy reklamuje rozciąganie zysków (wideo)