Blog o komunikacji e-marketingowej
Robert Bernaciak, Key Account Manager sieciowego domu mediowego, pisze bloga. W jakim celu?
W nowym serwisie wortalu Wirtualnemedia.pl - Blog.wirtualnemedia.pl - pojawił się internetowy dziennik Roberta Bernaciaka, Key Account Managera w sieciowym domu mediowym.
Dlaczego Bernaciak zdecydował się pisać bloga?
- Moim zdaniem brakuje branży mediowej miejsca w polskiej sieci, w którym można wymienić się merytoryczną wiedzą i spostrzeżeniami na różne tematy. Do tej pory korzystałem i korzystam z blogów zlokalizowanych na amerykańskich serwisach. Zbierają się tam wąskie grupy specjalistów i dyskusja na tematy branżowe jest na stosunkowo wysokim poziomie, co daje wiele frajdy ale też i korzyści. Mam cichą nadzieję, że wirtualnemedia.pl staną się takim właśnie miejscem w polskim internecie, gdzie dominującą korzyścią dla piszącego i czytającego będzie rzetelna informacja branżowa i merytoryczna dyskusja - wyjaśnia powód założenia bloga Robert Bernaciak.
Zapraszamy do czytania bloga Roberta Bernaciaka - wejście do bloga - oraz do założenia własnego - więcej.
Swój blog zdecydowali się do tej pory pisać w wortalu Wirtualnemedia.pl:
Adam Dyba - Business Development Director w ClickAd - wejście
Bartek Rosenkiewicz - Założyciel agencji Ixel Communications - wejście
Bartosz Herman - Marketing Manager, Samsung Electronics Polska - wejście
Bogusław Chrabota - Redaktor Naczelny Telewizji Polsat S.A. - wejście
Dominika Płaza - MTV Polska - więcej
Grażyna Leloch - Project Manager w agencji TEQUILADIGITAL -wejście
Konrad Ciesiołkiewicz - doradca i pełnomocnik prezydenta Warszawy - wejście
Krzysztof Koczorowski - Copywriter z urodzenia - wejście
Krzysztof Ziemiec - Dziennikarz 'Wiadomości' w TVP1 - wejście
Marcin Duma - Dyrektor Homo Homini - wejście
Mateusz Zaremba -szef dzialu w HYPERmedia of Isobar/Aegis Media - wejście
Piotr Barełkowski - Prezes TV Biznes - wejście
Rafał Janik- Właściciel firmy doradztwa online Thinkmedia - wejście
Robert Bernaciak - Key Account Manager w Media Contacts - wejście
Robert Patoleta - Dziennikarz Wirtualnemedia.pl - wejście
Sylwia Gołecka - Dziennikarka prasy kolorowej - wejście
Waldemar Izdebski - Dyr. działu badań i planowania mediów Mediatak - wejście
Dołącz do dyskusji: Blog o komunikacji e-marketingowej