Bosman Niepasteryzowany: Świeże, prosto z browaru
Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży niepasteryzowany wariant piwa Bosman. Marka jest reklamowana na outdoorze i w punktach sprzedaży pod hasłem "Świeże, prosto z browaru".
Carlsberg Polska uzasadnia wprowadzenie na rynek niepasteryzowanego wariantu Bosmana zapotrzebowaniem wśród konsumentów ceniących piwo warzone przy zastosowaniu tradycyjnych metod. Nowa marka jest dostępna w półlitrowej butelce ze złoto-brązową etykietą podkreślającą świeżość, naturalność i wysoką jakość tego piwa. - Chcemy w ten sposób zdecydowanie wyróżnić nowy brand, zachowując równocześnie spójność ze stylistyką pozostałych wariantów naszej marki - uzasadnia Łukasz Kwiatkowski, brand manager Bosmana.
Launchowi Bosmana Niepasteryzowanego towarzyszy kampania reklamowa, która pod hasłem "Świeże, prosto z browaru" jest prowadzona na outdoorze i w punktach sprzedaży największych miast województwa zachodniopomorskiego. Kreację kampanii i etykiet nowej marki przygotowała agencja Red8 Communications.
Dołącz do dyskusji: Bosman Niepasteryzowany: Świeże, prosto z browaru