SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BP Ultimate: Silnik jest sercem Twojego samochodu (wideo)

Pod hasłem „Silnik jest sercem Twojego samochodu” ruszyła kampania reklamowa nowych paliw BP Ultimate. Akcję przygotowały firmy Ogilvy i Mindshare Polska.

Rozpoczęta właśnie kampania BP Ultimate reklamuje wprowadzaną obecnie do sprzedaży generację paliw BP Ultimate 98 i BP Ultimate Diesel. Przekaz pod hasłem „Silnik jest sercem Twojego samochodu” podkreśla, że zapewniają one większą wydajność silnika przy zmniejszeniu zanieczyszczenia pochodzącego z emisji spalin.
 

Kampanii towarzyszy promocja obejmująca dodatkowe punkty przy zakupie paliw BP Ultimate w ramach programu lojalnościowego Payback.



Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, kanały tematyczne z pakietu AT Media), radiu (RMF FM, TOK FM, PR „Trójka”, stacje z pakietu Drapacz Chmur), internecie (Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Wirtualnapolska.pl, Gadu Gadu, strony z sieci ARBOnetwork, Google, sieci reklamy kontekstowej) oraz na outdoorze (billboardy w ośmiu największych aglomeracjach) i stacjach BP.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Ogilvy, a za opracowanie strategii medialnej oraz planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: BP Ultimate: Silnik jest sercem Twojego samochodu (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
KOMPROMITACJA!!!!!!!. jak można wymawiać niepoprawnie nazwę produktu w reklamie oglądanej przez rzesze widzów.
Ludzie!!! Tego nie wymawia się /ALTIMEIT/!!!!!
Nie narażajcie swoich widzów na przyswajanie nieprawidłowej wymowy, zatrudniajcie fachowców do czytania obcojęzycznych wyrazów.
odpowiedź