'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w październiku 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w październiku ur. wyniosła 73 704 egz. i była o 16 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który
sprzedał się w ilości 67 614 egz. (spadek o 4,2 proc.). Na pozycji
trzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż w
porównaniu do października 2007 r. spadła o 1 proc. i wyniosła 67
254 egz.
październik |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 73 704 | 87 068 |
Men's Health | 67 614 | 70 596 |
Logo | 67 254 | 68 666 |
Playboy | 57 690 | 83 913 |
W październiku ur. prawie wszystkie tytuły zmniejszyły sprzedaż
w stosunku do poprzedniego miesiąca.
2008 |
||
|
październik |
wrzesień |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 73 704 | 109 736 |
Men's Health | 67 614 | 68 918 |
Logo | 67 254 | 73 465 |
Playboy | 57 690 | 56 108 |
W październiku ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników
biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 36 982
egz., tracąc 12 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007 roku
.
październik |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 36 982 | 41 807 |
Manager Magazin | 27 698 | - |
Businessman.pl | 25 982 | - |
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotował
tylko "Businessman.pl".
2008 |
||
|
październik |
wrzesień |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 36 982 | 38 312 |
Manager Magazin | 27 698 | 29 544 |
Businessman.pl | 25 982 | 25 445 |
Dołącz do dyskusji: 'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach