SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CKM liderem, w dół Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lutym 2008 sprzedaż ogółem na poziomie 80 492 egz. (76 525 egz. w analogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 69 208 egz. (wzrost o 2,9 proc.) a na trzecim uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) - 60 224 egz. (rok wcześniej 54 798 egz.).

luty

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 80492 76525
Logo 69208 67219
Playboy 60224 54798
Men's Health Polska b.d. b.d.
2008

luty styczeń
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 80492 117666
Logo 69208 69891
Playboy 60224 98161
Men's Health Polska b.d. 80133


W lutym 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 40 186 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 41 752 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 844 egz. (rok wcześniej 29 599 egz.).
luty

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 40186 41752
Manager Magazin 29844 29599
Businessman.pl 20510 -
2008

luty styczeń
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 40186 42110
Manager Magazin 29844 30218
Businessman.pl 20510 20408

Dołącz do dyskusji: CKM liderem, w dół Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl