CNN najbardziej obawia się Facebooka
CNN bardziej obawia się konkurencji ze strony serwisów społecznościowych niż innych telewizji informacyjnych.
Podczas konferencji Bloomberg BusinessWeek 2010 Media Summit w Nowym Jorku prezes stacji Jonathan Klein stwierdził, że chociaż konkurencyjny kanał Fox obecnie notuje lepsze wyniki oglądalności od CNN, to poważniejszym konkurentem są portale społecznościowe.
"Bardziej martwię się o 500 milionów osób korzystających z Facebooka niż 2 miliony oglądające Fox. Znajomi na Facebooku czy Twitterze są zaufanym źródłem informacji. Klikasz w linki jakie ci wysyłają i ufasz im. My chcemy być najbardziej zaufaną marką w newsach. To jest wyzwanie i musimy mu sprostać" - powiedział Klein.
CNN była niegdyś najpopularniejszą telewizją informacyjną za oceanem. Teraz z liczbą niecałych 700 tys. widzów w primetimie ustępuje pola kanałom Fox News (2,3 mln) i MSNBC (800 tys.).
Dołącz do dyskusji: CNN najbardziej obawia się Facebooka