SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola zmienia slogan

Po niecałych trzech latach Coca-Cola żegna się ze swoim sloganem reklamowym "Coke side of life".

Zostanie on zastąpiony przez hasło "Open happiness". Pierwsza reklama telewizyjna z nowym sloganem została wyemitowana w amerykańskiej telewizji podczas wtorkowego programu 'American Idol'.

Kolejne spoty mają zadebiutować w trakcie kolejnych odcinków tego programu, a także podczas relacji z finału ligi footballu amerykańskiego Super Bowl oraz ceremonii rozdania Oskarów.

W sumie przygotowana przez agencję Wieden & Kennedy kampania "Open happiness" ma w pierwszej połowie bieżącego roku trafić na 200 światowych rynków. Oprócz telewizji obejmie ona nośniki outdoor, prasę, media cyfrowe oraz materiały point-of-sale.

źródło: AdAge.com

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola zmienia slogan

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl