Cyfra+ uruchomi własne "contact center"
1 września 2007 Cyfra+, korzystająca dotychczas z usług zewnętrznego call center, uruchomi nowe centrum telefoniczne umiejscowione wewnątrz struktury organizacyjnej firmy.
Funkcjonalnie zaprojektowane i nowoczesne contact center ma kompleksowo odpowiadać na pytania abonentów, doradzać przy wyborze oferty programowej, przyjmować i obsługiwać korespondencję elektroniczną, faksową i pocztową. Na 185 stanowiskach ponad 300 przeszkolonych konsultantów wyjaśniać będzie płatności, ułatwiać dobranie odpowiedniego pakietu z oferty, doradzać w sprawach technicznych, a także – dzwoniąc do abonentów – informować o nowościach i ofertach promocyjnych.
„Inwestycja w nowe własne contact center jest naturalną konsekwencją ciągłego rozwoju firmy, która z roku na rok odnotowuje coraz lepsze wyniki i zbliża się już do miliona abonentów. W ten sposób unowocześniamy system obsługi i serwisy przygotowywane z myślą o klientach. Zmotywowany zespół stanowiący integralną część firmy będzie w stanie zagwarantować abonentom komfort i wysoki poziom satysfakcji z profesjonalnej obsługi” – Farid Belkhodja, Dyrektor Pionu Obsługi Abonentów.
Dołącz do dyskusji: Cyfra+ uruchomi własne "contact center"