Danone uruchamia przetarg na globalny budżet medialny
Grupa Danone zamierza rozpocząć przegląd swoich zobowiązańmedialnych.
Przegląd może doprowadzić do konsolidacji wartego 300 milionówfuntów medialnego budżetu francuskiego koncernu spożywczego.
W większości za planowanie i zakup mediów dla grupy odpowiadaobecnie należący do holdingu Havas Media dom mediowy MPG. Obsługujeon Danone'a m.in. we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech,Meksyku i USA. Z kolei w Wielkiej Brytanii, Rumunii, Turcji i naWęgrzech od 2006 roku budżet należy do Mediaedge:cia (MEC), wHolandii i części Azji (m.in. Tajlandia) Carat, a w Czechach iGrecji do OMD.
Te cztery domy mediowe zostały poproszone przez Danone oprzygotowanie się do przetargu na cały medialny budżet grupy.
W sierpniu ubiegłego roku firma bez postępowania przetargowegoprzekazała swój warty 8 milionów funtów budżet medialny markiodżywek dla dzieci i niemowląt Nutricia w ręce domu mediowegoMEC.
Do koncernu należą również takie marki jak Activia, Actimel,Taillefine, Clover, Blédina, Cow&Gate, Milupa, Nutrini,Nutrison, Fortimel, Evian, Volvic, Badoit i Bonafont.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Danone uruchamia przetarg na globalny budżet medialny