SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„My wiemy, o co zapytać” w reklamach TOK FM

Radio TOK FM wystartowało z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”. Jej celem jest podkreślenie roli stacji jako medium, które stawia “najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym poziomie”.
 

fot. mat. prasowy fot. mat. prasowy

Hasło kampanii nawiązuje do misji TOK FM - dostarczania słuchaczom  informacji i poruszania tematów, które mają znaczenie dla społeczeństwa. 

- Każdego dnia nasi dziennikarze i prowadzący mierzą się z trudnymi, a często niewygodnymi tematami, które inni pomijają. Chcemy podkreślić, że TOK FM to przestrzeń, w której każdy głos ma znaczenie, a mądre odpowiedzi na dobrze zadane pytania są kluczem do zrozumienia świata - przekazała mediom Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.

Nowa kampania TOK FM

Kampania przygotowana i zaplanowana przez Dział Marketingu Grupy Eurozet obejmie antenę stacji, internet, w tym media społecznościowe i platformy streamingowe oraz wydarzenia specjalne.

Czytaj także: Nadawca Radia ZET zmieni siedzibę

W spotach pojawiają się czołowi prowadzący TOK FM, którzy na co dzień poruszają tematy polityczne, społeczne i kulturalne, m.in.: Karolina Lewicka, Marta Perchuć, Dominika Wielowieyska, Maciej Głogowski, Jacek Żakowski, czy Mikołaj Lizut.

Dołącz do dyskusji: „My wiemy, o co zapytać” w reklamach TOK FM

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agata
Zapytajcie kiedy dojdzie do połączenia stacji radiowych 😉
1 0
odpowiedź
User
Pawel
TOKfm jakie przekonane o swej lewackiej doskonalosci.
3 0
odpowiedź