Dentsu Aegis Network Polska kupiła agencję Marketing Wizards i łączy ją z iProspect
Holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska przejął agencję internetowej reklamy performance Marketing Wizards. Jej ponad 60 pracowników dołączy do zespołu agencji iProspect Polska.
Marketing Wizards Group działa od 2010 roku. Oferuje usługi marketingu internetowego z takich zakresów jak search, performance display, kampanie e-mail marketing oraz CRM, paid social, marketing afiliacyjny, performance design, SEO, analityka webowa oraz UX. Jej główni klienci to Virgin Mobile, Wonga, Travelist, Westwing Home and Living, BlaBlaCar, InPost, DaWanda czy Johnson & Johnson. Firmą zarządzają Marcin Pogroszewski, Karol Milewski i Tomasz Nowiński.
- Akwizycja Marketing Wizards to naturalna kontynuacja wdrażanej od trzech lat strategii rozszerzania kompetencji grupy Dentsu Aegis Network - uzasadnia Sławomir Stępniewski, CEO holdingu w Polsce i Europie Wschodniej. - Bardzo cieszę się, że zespół młodych i utalentowanych ludzi dołącza do naszej grupy, tym bardziej że dzielimy ten sam system wartości. Dzięki temu proces adaptacji i wejścia w struktury grupy będzie sprawny, a nasi klienci dzięki modelowi operacyjnemu (one P&L) będą mogli uzyskać pełnię benefitów wynikających z przejęcia spółki od pierwszych dni integracji - przekonuje.
Wartość transakcji ani wyniki finansowe Marketing Wizards za ostatni okres nie zostały ujawnione. W komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl podano jedynie, że w br. agencja ma zanotować wzrost wyników o 30 proc., a w przychodach Dentsu Aegis Network Polska już prawie 80 proc. stanowią te z usług digitalowych.
W efekcie przejęcia liczący ponad 60 osób zespół Marketing Wizards zostanie połączony z zespołem należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji iProspect (jej klientami są m.in. Lego, MasterCard, Adidas, Mattel i Reebok) w strukturę iProspect Polska. Będą nią kierować, jako członkowie zarządu, Marcin Pogroszewski, Karol Milewski i Magdalena Mulenga (dotychczasowa dyrektor zarządzająca iProspect). Mulenga oprócz bieżącego zarządzania zajmie się integracją zespołów i ofert produktowych obu podmiotów.
Poprzednią dużą akwizycją Dentsu Aegis Network Polska było przejęcie na początku ub.r. za 26,3 mln zł grupy Socializer, która została włączona przez holding do jego agencji Isobar Polska (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network Polska kupiła agencję Marketing Wizards i łączy ją z iProspect